| کد مطلب: ۲۴۲۵۶

وزیر کشور: نباید اجازه دهیم پدیده‌های اجتماعی به امور امنیتی تبدیل شوند

وزیر کشور: نباید اجازه دهیم پدیده‌های اجتماعی به امور امنیتی تبدیل شوند

وزیر کشور گفت: نباید در حوزه مسائل اجتماعی اجازه دهیم که پدیده‌های اجتماعی به امور امنیتی تبدیل شوند.

به گزارش هم‌میهن آنلاین و به نقل از مهر، اسکندر مؤمنی وزیر کشور در نشست استانداران سراسر کشور که پیش از ظهر امروز (دوشنبه) در وزارت کشور برگزار شد، اظهار کرد: در رابطه با مدیریت بحران‌هایی نظیر سیل باید در همه استان‌ها اهتمام ویژه داشته باشیم. همینطور نباید در حوزه مسائل اجتماعی اجازه دهیم که پدیده‌های اجتماعی به امور امنیتی تبدیل شوند. موضوع آسیب‌های اجتماعی نیز در دستور کار استانداران قرار دارد.

وی افزود: مسائل اقتصادی که بخشی از آنها در سطح ملی ایجاد می‌شود نیز در دستور کار استانداران است. نباید تولید کنندگان و کارآفرینان در پیچ و خم مسائل اداری درگیر شوند و باید همه هم و غم یک کارآفرین صرف تولید باشد. برخی از استانداران یک روز از روزهای کاری هفته را به حوزه صنعت و تولید اختصاص دهند.

وزیر کشور تصریح کرد: کارآفرینان و سرمایه‌گذاران در طول ما نیستند بلکه در عرض ما قرار دارند نباید دغدغه‌ای جز کار اقتصادی داشته باشند. از استانداران می‌خواهم یک روز در هفته را به آنها اختصاص دهند تا مشکلات آنها را بشنوند؛ چه بسا یک کارشناس از قانون برداشتی داشته باشد و استاندار بر اساس اختیارات و تجربه‌ای که دارد بتواند تصور کارشناس مربوطه در امور سرمایه‌گذاری در حوزه تولید و اشتغال را اصلاح کند.

 

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی