| کد مطلب: ۲۲۳۵۲

دیدار پزشکیان با اعضای کمیسیون امنیت مجلس

دیدار پزشکیان با اعضای کمیسیون امنیت مجلس

مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهوری عصر سه‌شنبه ۱۰ مهر دیداری با اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس داشت که در این جلسه گفته بود: «هیچ‌گاه در دفاع منطقی و مستدل از ایران کوتاهی نخواهم کرد.

وقتی ما در موضع اقتدار و قدرت قرار داریم، نیازی به استفاده از ادبیات تهاجمی و تند نداریم و من تلاش کردم در جریان برنامه‌های سفر به نیویورک، با ادبیات محترمانه و منطق مستدل و قوی از مواضع جمهوری اسلامی ایران دفاع کنم که مورد پذیرش و تایید طرف‌های مقابل نیز قرار گرفت. از عمق جان عاشق و متعهد به کشور و نظام هستم و هیچ‌گاه در دفاع منطقی و مستدل از ایران کوتاهی نخواهم کرد.»

درباره این جلسه ابراهیم رضایی، سخنگوی  کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: «در این دیدار رئیس‌جمهور به وفاق ملی تاکید کرد و گفت که مجلس و دولت و سایر بخش‌های کشور باید نگاه مشترک داشته تا بتوانیم به نتیجه رسیده و مشکلات کشور و مردم را حل کنیم. رئیس‌جمهور گزارشی از سفر خود به نیویورک و مجمع عمومی سازمان ملل ارائه کرد از جمله ملاقات با ۱۷ تن از سران کشورها، ملاقات با رسانه‌ها و ایرانیان مقیم آمریکا از جمله این گزارش بود. رئیس‌جمهور به این موضوع اشاره کرد که نقدها را باید شنید و روندها را اصلاح کرد.

همچنین ایشان تاکید کردند در برابر آمریکا کوتاه نیامده و کوتاه نخواهیم آمد. چراکه دشمن در نقطه ضعف قرار دارد.» این نماینده مجلس درباره بخش دیگر سخنان رئیس‌جمهور در این نشست مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی ایران جنگ‌طلب نیست،‌ گفت: «البته ما خود را در برابر دشمن کوچک نمی‌دانیم.»

رضایی با اشاره به تاکید رئیس‌جمهور مبنی بر هماهنگی بین ارکان مختلف کشور تصریح کرد:«رئیس‌جمهور به این موضوع اشاره کرد که فردی را انتخاب نمی‌کنند که هماهنگ نباشد. همچنین در نخستین قدم به وفاق و همبستگی نیاز داریم.» وی اضافه کرد:«رئیس‌جمهور به این موضوع اشاره کرد که دولت تلاش می‌کند آنهایی که از قطار انقلاب پیاده شدند، باردیگر سوار این قطار شوند و علاقه‌مند است هیچ فردی از قطار انقلاب پیاده نشود. در این جلسه رئیس‌جمهور به پاسخ قاطع به رژیم صهیونیستی تاکید کرد و گفت که تلاش خواهد کرد مشکلات کشور را حل کنند و برای همین دلیل به ریاست‌جمهوری آمده است.»

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی