| کد مطلب: ۱۹۱۷۲

می‎فهمند اشتباه کرده‎اند

می‎فهمند اشتباه کرده‎اند

حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: «رژیم صهیونیستی گودال‌هایی به وسعت و حجم خود حفر می‌کند که به تدریج خود را دفن خواهند کرد و وقتی پاسخ محکمی دریافت کنند می‌فهمند در محاسبه اشتباه کرده‌اند، مدام در محاسبه اشتباه می‌کنند و این بار هم این اشتباه را تکرار کردند.»

سلامی با اشاره به اینکه گاه می‌گوییم جهان، جهان نبرد رسانه‌ها، افکار و روایت‌هاست یعنی همین که جهان دنیای مرگ فاصله‌هاست‌، تاکید کرد: «ساخت ذهن مهمترین عنصر قدرت یک جامعه است. تخریب شخصیت ذهنی یک جامعه خطرناکترین تهدیدی است که یک جامعه با آن روبه‌رو است. ما در قلب نبردی زندگی می‌کنیم که در آن هرروز افکار و اندیشه‌ها شکل تازه‌ای به خود می‌گیرد. نابینایی سیاسی و اجتماعی و کورشدگی فرهنگی از خطراتی است که جوامع را تهدید می‌کند. آگاهی به اندازه ایمان در یک جامعه ارزش دارد.»

فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار کرد: «داستان نبرد بین ما به عنوان اصحاب انقلاب اسلامی با دشمنانی است که می‌خواهند باطل را بر جهان سیطره دهند و شیطان را حاکم کنند و جهانی سرشار از خفقان، دیکتاتوری و بی‌عدالتی بسازند و آن را آزاد و دموکراتیک جلوه دهند. دیکتاتورهای بسیاری در جهان می‌شناسیم که همگی دست‌پرورده آموزه‌های غرب بودند. هنر رسانه این است که جلوی کسانی که می‌خواهند جای دیکتاتور با اهل دموکراسی را جابه‌جا کنند، بگیرند.»

سلامی با اشاره به ترور اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در تهران گفت: «رژیم صهیونیستی در گهواره ترور متولد شده است و هیچ‌کدام از عناصر تشکیل‌دهنده یک ملت را در اختیار ندارد. این رژیم گردابی از آتش را گرداگرد خود ایجاد کرده و فکر کرده می‌تواند با ترور دانشمندان هسته‌ای مانع از دستیابی ملتی به انرژی هسته‌ای شود و یا با ترور رهبر یک جریان انقلابی و مبارز و آزادیخواه که به دنبال احیای حق تعیین سرنوشت خود و بازپس‌گیری سرزمین‌های غصب‌شده است و او را در سرزمین دیگری مورد هدف قرار دهد، توفیقاتی برای بقای خود به‌دست ‌آورد.»

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی