| کد مطلب: ۱۷۷۳۳

توضیح هم‌میهن درباره میزگرد حزب توسعه ملی

در گزارش دیروز گروه سیاسی که استثنائاً در صفحات ۶ و ۷ شماره دیروز درج شد (از نشستی در دفتر حزب توسعه ملی با حضور آقایان بهزاد نبوی و فیض‌الله عرب‌سرخی) درباره یکی از پرسش و پاسخ‌ها این توضیح لازم است:

۱- آنچه آقای نبوی گفته ناظر به احتمال اعتراض قانونی است نه اقدام دیگری و مراجع اعتراض قانونی هم مشخص است اما باز موضع ایشان است. اگرچه پیداست با روحیه مسالمت‌جویانه چه منظوری داشته است.

۲- موضع رسمی روزنامه در سرمقاله شماره ۵۳۶ روز یکشنبه سوم تیر ۱۴۰۳ منعکس است و این‌گونه شروع می‌شود:

«این روزها عده‌ای اینجا و آنجا می‌خواهند بگویند که ممکن است اتفاقات پس از انتخابات ۸۸ تکرار شود و از این حیث، حکومت و مردم و ستادهای انتخاباتی را نگران و از حضور پرشور انتخاباتی دور کنند. این گزاره نادرست است چون مقتضیات آن اعتراضات و مهمترینش «معجزه هزاره سوم» مفقود است و شرایط سیاسی ایران هم در دو مقطع به کلی متفاوت است و همه طرف‌های ماجرا درس گرفته‌اند که وارد بازی باخت – باخت نشوند.»

هم‌میهن در این مدت برای افزایش مشارکت تمام تلاش خود را به کار بسته و امیدوار است در روز جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه و گزینش رئیس‌جمهوری مستظهر به اکثریت آرای ملت برای رفع مشکلات خارجی و داخلی و بهبود زندگی مردم باشیم.

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی