| کد مطلب: ۱۵۷۴۴

استعفا در انجمن‎اسلامی‎دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان

استعفا در انجمن‎اسلامی‎دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان پیرامون عملکرد هیئت نظارت بر تشکل‎ها بیانیه صادر کرد و در این بیانیه برخی از اعضا خبر از استعفای خود دادند.

در بخشی از این بیانیه آمده است:«مگر قرار نبود دانشگاه محلی باشد برای شنیده‌شدن، برای رفع مشکلات با گفت‌و‌گو؟ پس چرا هربار لب به سخن گشوده‌شد، مهر خاموشی را بر لوح جان دانشجو کوبیدید؟ آقایان گفت‌‌وگو را فقط وقتی مطلوب می‌دانند که پشت تریبونش حرف آن‌ها زده‌شود، مخالف که حق حرف زدن ندارد.»

در بخش دیگر آن نیز آمده‎است:«این اولین بار نیست که هیئت نظارت بر تشکل‌ها با تحلیل اشتباه خود از شرایط حاکم بر جامعه، با مجوز برنامه‌های انجمن اسلامی دانشجویان مخالفت می‌کند. این رویکرد تا به امروز آنقدر تکرار شده که حتی می‌توان آن را یک رویه نامید.»

در پایان این بیانیه نیز آمده‎است:«امروز ما جمعی از اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان، راهی به‌جز استعفا پیش پای خود نمی‌بینیم. راهی را که با شوق و امید فراوان آغاز کرده بودیم، چنان سد کرده‌اند که هرگونه امکانی برای سیاست‌ورزی را امروز مسدودشده می‌بینیم. باری برای آن عده از دوستان‌مان، که کماکان ایستادن و پایداری در این مسیر را برگزیده‌اند توفیق و برای جنبش دانشجویی سرفرازی و برای میهن عزیزمان آبادی و آزادی را از صمیم جان آرزومندیم.»

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی