| کد مطلب: ۱۵۳۵۴

محمد مهاجری:

چرا رئیس‌جمهور برای افتتاح پروژه ۵۰ میلیونی باید به استان برود؟

چرا رئیس‌جمهور برای افتتاح پروژه ۵۰ میلیونی باید به استان برود؟

تحلیلگر سیاسی گفت: اخیرا رئیس‌جمهور به یکی از استان‌ها رفت و اعلام کردند که چند صد پروژه را افتتاح کرده و بعد که اعتبار و بودجه مصرفی را اعلام کردند نشان می‌داد که بودجه هر پروژه ۵۰ میلیون بوده است.

به گزارش هم‌میهن آنلاین، محمد مهاجری در گفت‌وگو با آرمان ملی گفت: همین که رئیس‌جمهور لازم می‌داند چند بار به یک استانی برود به این معنی است که اصل سفرهای استانی به یک سیستم تبدیل نشده و رفع مشکلات آنها صرفا با حضور شخص آقای رئیس‌جمهور قابل پیگیری است که نشان‌دهنده عدم کارآمدی بروکراسی حاکم بر دولت است.

وی ادامه داد: به‌نظرم هزینه‌های سفرهای استانی در مقایسه با دیگر هزینه‌های دولت چندان رقم خاصی نیست و این آقایان در مرکز باشند هم همین هزینه‌ها را  دارند. سفرهای استانی دولت برای این است که کاری انجام دادند و کارنامه‌ای هم ارائه کنند.

مهاجری تاکید کرد: اخیرا رئیس‌جمهور به یکی از استان‌ها رفت و اعلام کردند که چند صد پروژه را افتتاح کرده و بعد که اعتبار و بودجه مصرفی را اعلام کردند نشان می‌داد که بودجه هر پروژه ۵۰ میلیون بوده است. رئیس‌جمهور برای پروژه ۵۰ میلیونی باید به استان برود؟ حتی بخشدار یک شهر کوچک هم می‌تواند آن را افتتاح کند و نیازی به حضور رئیس‌جمهور نیست. به‌نظرم رئیس‌جمهور یک استراتژیست است و باید در مرکز کشور در ساختمان رئیس‌جمهوری از نخبگان استفاده کند و از مشورت آنها بهره‌مند شود و در جلسات سیاست‌گذاری حضور پیدا کند.

منبع : آرمان ملی
اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی