| کد مطلب: ۱۵۰۶۰

انتقاد تند ذوالنوری به قالیباف

انتقاد تند ذوالنوری به قالیباف

اگر بنده رئیس مجلس شورای اسلامی شوم و از بیرون به صورت اتوبوسی و قطاری افرادی را بدون داشتن هیچ آشنایی وارد مجلس کرده و به آنها مسئولیت دهم، آن وقت تکلیف کارمندی که ۲۰، ۳۰ سال در انتظار رسیدن به قله بوده چه می‌شود؟

مجتبی ذوالنوری، نماینده قم در مجلس یازدهم درجلسه علنی مجلس در نطق میان‌دستور خود با بیان این‌که مجلس شورای اسلامی از دو بخش نمایندگان و کارکنان تشکیل شده است، تصریح کرد: «اگر بنده رئیس مجلس شورای اسلامی شوم و از بیرون به صورت اتوبوسی و قطاری افرادی را بدون داشتن هیچ آشنایی وارد مجلس کرده و به آنها مسئولیت دهم، آن وقت تکلیف کارمندی که ۲۰، ۳۰ سال در انتظار رسیدن به قله بوده چه می‌شود؟

او دیگر چطور می‌تواند هزینه چند ۱۰ساله‌اش در خدمت‌گذاری بیشترش را مطلوب کند؟ باید ارزش افزوده‌ای باشد برای این وضعیت. آیا این کارمند انگیزه کاری و همیت در تحول مجلس شورای اسلامی را دارد؟»

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: «بر اثر تغییرات سالیان اخیر و تحولات آیین‌نامه شرایط به‌گونه‌ای پیش رفته که مجلس شورای اسلامی نماینده‌محور و هیئت رئیسه‌محور نیست و رئیس محور است.

حال این‌که مجلسی می‌تواند کارآمد باشد که همه نمایندگان در آن تاثیر و سهم داشته باشند.... گاهی نمایندگان در تصمیمات تاثیری ندارند. مثلاً مطلبی به‌عنوان مصوبه مجلس شورای اسلامی به شورای نگهبان ارسال می‌شود و زمانی که اعتراض می‌شود چند روز بعد برای رای‌گیری در مجلس می‌آیند.»

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی