| کد مطلب: ۲۱۳۰۷

اسرائیل به هدف افزایش تنش نخواهد رسید

اسرائیل به هدف افزایش تنش نخواهد رسید

سیاست جمهوری اسلامی ایران همواره مقابله با سیاست یکجانبه‌گرایی آمریکا و کلاً کشورهای غربی که دنبال زیاده‌خواهی‌های خودشان و ادامه سیاست‌های استعماری گذشته در شکل جدیدی هستند، بوده است و این سیاست ما ادامه پیدا خواهد کرد.

عباس عراقچی، وزیر امور خارجه در بد‌و ورود به نیویورک در گفت‌وگو با رسانه‌ها گفت: نشست امسال مجمع عمومی سازمان ملل در شرایط ملتهب غرب آسیا در حال برگزاری است؛ در شرایطی که منطقه با افزایش هرروزه تنش و اقدامات تروریستی و جنایتکارانه اسرائیل علیه مردم فلسطین در غزه، کرانه باختری و لبنان مواجه است، طبیعی است که جنایت‌های رژیم صهیونیستی به‌خصوص جنایت‌هایی که در دو سه روز گذشته صورت داده، موضوع اصلی گفت‌وگوها خواهد بود. دیدارهای دوجانبه‌ای که هم بنده و هم رئیس‌جمهور محترم خواهند داشت، دیدارهای متوازنی است.

موضوعات متعددی علاوه بر روابط دوجانبه که همیشه موضوع گفت‌وگو است، بحث مسائل منطقه، بحران‌های بین‌الملل مانند بحران اوکراین و بحث مذاکرات هسته‌ای و مسائل دیگر نیز مطرح است. سیاست جمهوری اسلامی ایران همواره مقابله با سیاست یکجانبه‌گرایی آمریکا و کلاً کشورهای غربی که دنبال زیاده‌خواهی‌های خودشان و ادامه سیاست‌های استعماری گذشته در شکل جدیدی هستند، بوده است و این سیاست ما ادامه پیدا خواهد کرد. عراقچی تاکید کرد: اسرائیل به هدف افزایش تنش نخواهد رسید. ما با دقت اقدامات و جنایات رژیم صهیونیستی را رصد و سیاست‌های خود را تنظیم می‌کنیم. رژیم اسرائیل قطعاً به اهداف خود برای افزایش تنش و جنگ نخواهد رسید ولی پاسخ جنایت‌های خود را خواهد گرفت.

 

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی