| کد مطلب: ۲۰۴۷۲

قدردانی ایروان از مخالفت ایران با کریدور

قدردانی ایروان از مخالفت ایران با کریدور

رئیس پارلمان ارمنستان با اشاره به اظهارات اخیر مقامات جمهوری اسلامی ایران در مخالفت با کریدور جعلی زنگزور گفت: از نگرانی ایران سپاسگزارم. من از آن‌ها برای این اظهارات تشکر می‌کنم. ما همیشه با این درک زندگی می‌کنیم که ممکن است حمله و گام‌های (تهاجمی) علیه قلمرو مستقل ارمنستان صورت گیرد.

«آلن سیمونیان» رئیس پارلمان ارمنستان روز دوشنبه و در جمع خبرنگاران با اشاره به اظهارات اخیر مقامات جمهوری اسلامی ایران در مخالفت با کریدور جعلی زنگزور گفت: از نگرانی ایران سپاسگزارم. من از آن‌ها برای این اظهارات تشکر می‌کنم. ما همیشه با این درک زندگی می‌کنیم که ممکن است حمله و گام‌های [تهاجمی] علیه قلمرو مستقل ارمنستان صورت گیرد. من همیشه فکر می‌کنم که آذربایجان می‌تواند به ارمنستان حمله کند. به همین مناسبت، مایلم از اظهارات مقامات ایرانی استقبال کنم و بگویم که این اظهارات ایران بسیار مهم است و از چنین فعالیتی بسیار استقبال می‌شود.

سفارت ایران در ایروان نیز روز دوشنبه طی پیامی در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد، «آرمن گریگوریان» دبیر شورای امنیت ارمنستان در دیدار با مهدی سبحانی، سفیر جمهوری اسلامی ایران از تهران به دلیل «حمایت از تمامیت ارضی ارمنستان» تشکر کرده است.

سفارت تهران همچنین به نقل از گریگوریان نوشت: هیچ نیرویی نمی‌تواند ارتباط ارضی ایران و ارمنستان را قطع کند.

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی