| کد مطلب: ۲۰۵۶۳

واکنش آموزش و پرورش به خودسوزی ولی یک دانش‌آموزِ بلوچ

واکنش آموزش و پرورش به خودسوزی ولی یک دانش‌آموزِ بلوچ

سخنگوی آموزش و پرورش در واکنش به خودسوزی ولی یک دانش آموز بلوچ گفت که این موارد در واجد ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایان رسیدگی می‌شود.

علی فرهادی سخنگوی آموزش و پرورش در نشست خبری در واکنش به خودسوزی ولی یک دانش آموز گفت: مواردی از این جنس بسیار بسیار نادر است و می شود در مقابل این حجم از دانش آموزان که به هر شکلی و با تمام مشکلات ثبت نام می کنند خداروشکر کم است. اما تراکم دانش آموزی ما نسبت به ده سال گذشته به علت پیک جمعیت دانش آموزی افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: در یکسری از مدارس خاص ثبت نام شرایط دیگری دارد. برای مثال مدارس شاهد براساس فرم امتیاز بندی ثبت نام دارند و مدارس سمپاد و نمونه دولتی آزمون دارند و یا برخی از خانواده ها درخواست ثبت نام در خارج از منطقه اسکان دارند. با تمام این وجود ما این موضوع را نفی نمی کنیم که ممکن است در یک مدرسه ای خدای نکرده برخورد خوبی صورت نگیرد و به همین جهت در تمام مناطق واحد ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات داریم. 

فرهادی گفت: ما با تمام مشکلات و محدودیت هایی که داریم و تنش های جمعیتی، ممکن است مسائلی برای ثبت نام پیش بیاید. خداروشکر در استان سیستان و بلوچستان ثبت نام جزو بالاترین درصدها است و نزدیک ۹۹ درصد دانش آموزان این استان ثبت نام شدند. 

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی