| کد مطلب: ۱۴۴۵۳

۸ میلیون نفر بیمه نیستند

۸ میلیون نفر بیمه نیستند

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: براساس تخمین‌های آماری حدود هشت میلیون نفر از جمعیت کشور بیمه نشده‌اند و ما در سال جدید راهبرد توسعه پوشش بیمه‌ای را باید با جدیت بیشتری ادامه دهیم.

میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با تأکید بر استمرار توسعه پوشش بیمه‌ای در سال جدید، گفت: براساس تخمین‌های آماری حدود هشت میلیون نفر از جمعیت کشور بیمه نشده‌اند و ما در سال جدید راهبرد توسعه پوشش بیمه‌ای را باید با جدیت بیشتری ادامه دهیم.

اگرچه در سال گذشته اقدامات خوبی در این رابطه انجام شد، اما در سال پیش‌رو باید با تمرکز بیشتری به این حرکت تحولی استمرار ببخشیم. هرچه زودتر بتوانیم این پوشش بیمه‌ای را توسعه بدهیم، هم باری را از دوش صندوق برداشته‌ایم، هم به اصل ۲۹ قانون اساسی عمل کرده‌ایم.

موضوع مهم دیگری که در سال جاری باید در حوزه بیمه‌ای پیگیری شود، خوداظهاری در حوزه بیمه‌ای است که باید در سال ۱۴۰۳ در اولویت سازمان قرار بگیرد و اتفاقاً این مسئله با شعار سال نیز مناسبت دارد.

او گفت: همکاران ما در معاونت بیمه‌ای طی یک‌سال گذشته تعاملات خوبی را با بدنه همکاران در سراسر کشور و شرکای اجتماعی برقرار کردند که این رویکرد باید در سال جاری هم تقویت شود.

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی