| کد مطلب: ۱۳۶۵۱

واکنش مقام قضایی به درگیری درمانگاه قم:

در پرونده درگیری فرد روحانی و یک خانم، تا کنون کسی دستگیر نشده است

در پرونده درگیری فرد روحانی و یک خانم، تا کنون کسی دستگیر نشده است

دادستان قم گفت: در پرونده درگیری یک خانم با فرد روحانی تاکنون کسی دستگیر نشده و در ارتباط با این موضوع پرونده قضایی تشکیل شده است.

به گزارش هم‌میهن آنلاین، میزان نوشت:

حجت‌الاسلام والمسلمین غریب دادستان قم در رابطه با ویدیو منتشر شده در فضای مجازی در خصوص درگیری بین یک خانم و یک فرد روحانی در یک درمانگاه اظهار کرد: در این رابطه دستورات قضایی لازم صادر و پرونده قضایی تشکیل شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین غریب بیان کرد: در رابطه با این موضوع تاکنون فردی دستگیر نشده است و تحقیقات ادامه دارد.

وی افزود: شایعات در مورد پلمب درمانگاه و یا ابطال مجوز آن صحت ندارد و هیچ گونه اقدام محدود کننده‌ای انجام نشده است.

به گزارش هم‌میهن آنلاین، روز گذشته ویدیویی از درگیری میان یک روحانی و یک خانم بدون پوشش سر در درمانگاهی واقع در قم در شبکه‌های اجتماعی به طور گسترده پخش شد. ساعاتی پس از انتشار این فیلم، یک کانال خبری در پیامرسان ایتا نوشت: «اخیرا فیلمی از عربده کشی هنجارشکن گستاخ در درمانگاهی در قم و اهانت به روحانیت و همکاری مسئولان درمانگاه با شبکه معاند مرتبط با سرویس جاسوسی بیگانه و ارسال تصاویر دوربین مداربسته به آن منتشر شده است. فرد هتاک به همراه مدیر درمانگاه و کارکنان درمانگاه توسط سازمان اطلاعات سپاه بازداشت و به دلیل همکاری با رسانه های معاند و ارسال فیلم دوربین مدار بسته برای رسانه های معاند مجوز درمانگاه باطل و مدیران درمانگاه به دستگاه قضایی معرفی شدند.»

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی