| کد مطلب: ۱۱۶۰۷
ماجرای پیامک شیرخشک

ماجرای پیامک شیرخشک

سخنگوی سازمان غذا و دارو از راه‌اندازی سیستم پیامکی شیرخشک برای جلوگیری از سوء‌استفاده‌ احتمالی از کدملی نوزاد یا دریافت هزینه بیشتر، خبر داد و گفت: «پیامک‌های شیرخشک برای اطلاع‌رسانی از میزان سهمیه باقیمانده، برای سرپرست نوزاد ارسال می‌شود.» سجاد اسماعیلی به ایسنا گفت: «ماهانه به کدملی هر نوزاد ۱۰قوطی شیرخشک به‌صورت یارانه‌ای و ۱۰ قوطی نیز به‌صورت غیریارانه‌ای ارائه می‌شود و با راه‌اندازی سیستم پیامکی، متقاضیان می‌توانند از میزان سهمیه باقیمانده خود بعد از هر خرید مطلع شوند. به‌محض ورود و ثبت کدملی نوزاد در سامانه، سیستم ارسال پیامک برای سرپرست نیز فعال می‌شود.» در متن این پیامک آمده است: «متقاضی محترم شیرخشک رگولار: تعداد ۱ قوطی به قیمت مجموع... ریال توسط داروخانه... به شما تحویل داده شده است. چنانچه در تعداد یا مبلغ پرداختی بابت شیرخشک مغایرتی وجود دارد، از پذیرش آن امتناع کرده و شکایت خود را به معاونت غذا و داروی مربوطه منعکس بفرمایید.»

دیدگاه

ویژه جامعه
  • عده‌ای فکر می‌کنند با پند و اندرز و کارهای اخلاقی می‌توان به صلح رسید؛ اما واقعیت می‌گوید که اینگونه نیست.

  • در غیاب آمارهای رسمی مربوط به خشونت علیه زنان، این گزارش‌های غیررسمی، رسانه‌ای و اطلاعات منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی…

  • روز گذشته یکی از کسب‌وکارها در حوزه فناوری، نشستی برگزار کرد تا پس از پنج سال هم از تولید محصولش که یک ردیاب خودروست،…

سرمقاله
آخرین اخبار