| کد مطلب: ۱۸۶۶۶

کرباسچی: حمایت رهبری مانع مشکل‌تراشی تندروهای مجلس می‌شود

کرباسچی: حمایت رهبری مانع مشکل‌تراشی تندروهای مجلس می‌شود

غلامحسین کرباسچی مدیرمسئول هم‌میهن،  در گفت‌وگو با «چند ثانیه» گفت: اینکه بناست وزرای کابینه آقای پزشکیان توسط کارگروه‌ها معرفی  شود یک پیشنهاد است و شاید اگر شخص دیگری منتخب مردم می‌بود، به شیوه‌ای دیگر عمل می‌کرد.

آقای پزشکیان براساس عمل به یک کار جمعی به این شیوه پرداخته و بنا دارد در نهایت براساس نظرات کارشناسی و خرد جمعی وزرای خود را انتخاب و معرفی کند.

تمام اسامی که تا الان در مورد وزرای پیشنهادی منتشر شده، فیک بوده و تا الان هیچ اسمی از هیچ مرجعی به صورت قانونی و رسمی اعلام نشده است.توانایی‌های ذهنی پزشکیان در تعامل با مجلس خیلی می‌تواند درجذب نماینده‌ها و همکاری مجلس مؤثر باشد.

او از موضع همراهی و همکاری و دعوت به یکپارچگی و حل و فصل کار مردم از نمایندگان دعوت می‌کند و برای مخالفین راحت نیست که با این ایده‌ها مخالفت کنند و علم شعارهای سیاسی را به‌جای پرداختن به کار بلند کنند.

با مواضع و بیانات دیروز رهبر انقلاب در حمایت از رئیس‌جمهور منتخب، افراطیون مجلس نمی‌توانند مشکلی برای کابینه پزشکیان به‌وجود بیاورند. آقای قالیباف هم گفته است که مجلس آمادگی همکاری با دولت پزشکیان را دارد.

به‌نظر می‌رسد با توجه به گرایشی که الان در ارکان مختلف نظام برای خروج از این حالت «بی‌دولتی» وجود دارد، قاطبه مجلس در رای اعتمادها همکاری می‌کند، البته عده‌ای هم هستند که مواضع سیاسی و نظرات مخالف خود را دارند که در نهایت حاصل این موافقت‌ها و مخالفت‌ها مشکلی برای آقای پزشکیان به وجود نمی‌آورد.

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی