| کد مطلب: ۱۷۲۷۴

پزشکیان صدای منتقدان را شنید

پزشکیان صدای منتقدان را شنید

گروه خبر: حضور مسعود پزشکیان در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری، با واکنش‌های مثبت و منفی زیادی روبه‌رو شد. این نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری روز گذشته با انتشار پستی در شبکه ایکس، از نظرات مختلف درباره مسائل مطرح‌شده در این برنامه تلویزیونی استقبال و درخواست کرد که مخاطبان نظرات خود را با هشتگ برای ایران با او در میان بگذارند.

پزشکیان نوشت: «دیدگاه‌های شما درباره اولین برنامه تلویزیونی را شنیدم. نگرانی، همدلی و همراهی شما را ارج می‌نهم. ما برای اداره کشور نیاز داریم صدای مردم را بشنویم، ایرادات را بپذیریم و اصلاح کنیم. با هشتگ «برای ایران» گوش شنوای شما در فضای مجازی هستم و خود را پاسخگو می‌دانم. با من حرف بزنید.»

یکی از کاربران توئیتر این درخواست را مطرح کرد: «ریاست‌جمهوری یک فرد نیست، یک تفکر ‌و یک جریان است. ‌برای انتخاب باید تیم همراه رئیس‌جمهور را شناخت. ‌تیم و وزرای اقتصادی، ‌تیم و وزرای سیاسی، ‌تیم و وزرای اجتماعی و وزیرITC (ارتباطات و فناوری اطلاعات). ‌لطفاً این افراد را معرفی کنید. ‌در صورت انتخاب چه کسانی بر مسند وزارت و ریاست خواهند نشست.»

یک کاربر نوشت: «درباره مناقشات اخیر وزارت ارشاد و صداوسیما در خصوص قوانین صوت و تصویر فراگیر (نمایش خانگی) و نارضایتی مردم در این خصوص (ساترا) چه تدبیری اتخاذ می‌کنید؟! ‌ادامه واگذاری اختیارات به صداوسیما و یا احیای اختیارات وزارت ارشاد در حوزه صوت و تصویر فراگیر؟!»

یکی دیگر از کاربران، اظهار داشت: «خیلی هم عالی، برخلاف برخی اطرافیان و هواداران متعصب، انتقادات رو شنید و اشکال رو پذیرفت.»

یک کاربر ناشناس، این مسئله را مطرح کرد: «بیماری حاد حال حاضر ایران عزیز، در حوزه مسائل مربوط به اقتصاد است. دکتر پزشکیان اگر تحصیلات عالی اقتصادی ندارید، وزیر اقتصاد شما چه کسی خواهد بود؟»

کاربر ناشناسی نوشت: «دوست دارم بدونم برنامه دولت دکتر پزشکیان برای گشت ارشاد چیه؟»

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی