| کد مطلب: ۲۳۷۳۸

از هریس قوی‌ترم

از هریس قوی‌ترم

در جریان مکالمه‌ای بین باراک اوباما و جو بایدن که توسط جرمی فریمن لب‌خوان بسیار حرفه‌ای رمزگشایی شده است، رئیس‌جمهور فعلی و پیشین درباره کامالا هریس، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 آمریکا صحبت کردند.

در جریان مکالمه‌ای بین باراک اوباما و جو بایدن که توسط جرمی فریمن لب‌خوان بسیار حرفه‌ای رمزگشایی شده است، رئیس‌جمهور فعلی و پیشین درباره کامالا هریس، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا صحبت کردند.

روزنامه آمریکایی «نیویورک‌پست» گزارش کرد، در جریان مراسم یادبود اتل کندی که چهارشنبه هفته گذشته در واشنگتن برگزار شد، بایدن به اوباما می‌گوید که هریس «به اندازه من قوی نیست» و اوباما نیز پاسخ می‌دهد «بله درست است». بایدن ۸۱ ساله، طبق تجزیه و تحلیل حرکات لب رؤسای‌جمهور فعلی و پیشین آمریکا که با یکدیگر صحبت می‌کردند، درباره هریس گفت: «او به اندازه من قدرتمند نیست». اوباما نیز پاسخ داد «می‌دانم...درست می‌گویی....هنوز زمان داریم».بایدن در پاسخ به اوباما گفت: «بله، به موقع انجامش می‌دهیم». اوباما لحظاتی قبل در اشاره احتمالی به مبارزات انتخاباتی در کنار هریس گفت: «مهم است که مدتی را با هم باشیم». 

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی