| کد مطلب: ۲۳۴۱۰

تقویت مواضع آمریکا در خاورمیانه

تقویت مواضع آمریکا در خاورمیانه

رئیس‌جمهور آمریکا در نامه‌ای به کنگره، گفت که اجازه استقرار و استفاده از سامانه پدافندی «تاد» برای رژیم صهیونیستی در برابر ایران و گروه‌های مقاومت را داده است.

رئیس‌جمهور آمریکا در نامه‌ای به کنگره، گفت که اجازه استقرار و استفاده از سامانه پدافندی «تاد» برای رژیم صهیونیستی در برابر ایران و گروه‌های مقاومت را داده است. جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا بامداد چهارشنبه در نامه‌ای به کنگره این کشور، از دستور تقویت مواضع نیروهای آمریکایی در غرب آسیا خبر داد.

بایدن در این نامه نوشت: «نیروهای ما در منطقه (غرب آسیا) مستقر خواهند ماند تا از منافع خود در برابر حملات ایران و عوامل آن محافظت کنند».طبق بیانیه کاخ سفید، در این نامه آمده است: «من استقرار سامانه پدافندی تاد و کاربران آن در اسرائیل را تا زمانی که این موقعیت دفاعی موجه باشد، صادر کردم».بایدن همچنین افزود: «من دستور دادم تا موقعیت نظامی خود را در خاورمیانه براساس مسئولیت خود به عنوان فرمانده نیروهای مسلح و بر اساس اختیارات خود تقویت کنند».«جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا در نامه‌ای به کنگره نوشت: «نیروهای ما در منطقه (غرب آسیا) مستقر خواهند ماند تا از منافع خود در برابر حملات ایران و عوامل آن محافظت کنند».

 

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی