| کد مطلب: ۲۱۵۷۵

ولودیمیر زلنسکی:

پایان جنگ با روسیه نزدیک است

پایان جنگ با روسیه نزدیک است

همزمان با اینکه رئیس‌جمهور اوکراین درخواست‌هایی را برای دریافت کمک از غرب مطرح می‌کند، گفته است که جنگ با روسیه «به پایانش نزدیک‌تر» می‌شود.

به گزارش ایسنا، «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین در گفت‌وگو با برنامه «گود مورنینگ امریکا» از شبکه ای‌بی‌سی نیوز بیان کرد: «برنامه پیروزی اوکراین قوی‌تر می‌شود. به همین دلیل است که ما از دوستان و متحدانمان می‌خواهیم که ما را تقویت کنند زیرا این مسئله مهم است.»

رئیس‌جمهور اوکراین در ادامه ادعا کرد: «من فکر می‌کنم ما به صلح نسبت به آنچه تصور می‌کنیم، نزدیک‌تر شده‌ایم. ما به پایان جنگ نزدیک‌تر هستیم و فقط باید بسیار قوی باشیم.»

زلنسکی در جریان سفر به نیویورک و حضور در مجمع عمومی سازمان ملل در این برنامه تلویزیونی به همراه همسر خود مدعی شد: «پوتین (رئیس‌جمهور روسیه) از عملیات کورسک می‌ترسد زیرا مردم روسیه دیدند که او نمی‌تواند از تمام قلمروهایش دفاع کند!»

همزمان با اینکه «ولودیمیر زلنسکی» برای سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل و دیدار با «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا در واشنگتن آماده می‌شود، گفته است که قصد رونمایی از برنامه‌ای برای «پیروزی» در جنگ با روسیه را دارد.

روزنامه تایمز اخیر در گزارشی نوشت که برنامه زلنسکی شامل «امنیت اوکراین، روابطش با اتحادیه اروپا و ناتو، تداوم کمک‌های نظامی و اقتصادی و بازسازی اوکراین پس از جنگ» می‌شود.

رئیس‌جمهور اوکراین قرار است دیداری جداگانه در تاریخ ۲۶ سپتامبر (۵ مهر) با «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا داشته باشد و احتمالا پیرامون کمک‌های جدید واشنگتن به کی‌یف و مجوز استفاده از تسلیحات دوربرد برای حمله به عمق خاک روسیه گفت‌وگو و رایزنی کنند.

 

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی