| کد مطلب: ۲۳۱۶۲

نایب‌‏قهرمانی با تن خسته

نایب‌‏قهرمانی با تن خسته

هادی چوپان، قهرمان و نایب‌قهرمان دو دوره پیش رقابت‌های مسترالمپیا، این‌بار نیز همچون سال گذشته به‌عنوان نایب‌قهرمانی رقابت‌های مسترالمپیا ۲۰۲۴ دست یافت.

هادی چوپان، قهرمان و نایب‌قهرمان دو دوره پیش رقابت‌های مسترالمپیا، این‌بار نیز همچون سال گذشته به‌عنوان نایب‌قهرمانی رقابت‌های مسترالمپیا ۲۰۲۴ دست یافت. این اتفاقی بود که خبر آن روز یکشنبه، ۲۲ مهرماه منتشر شد و دست یافتن اسطوره بدنسازی ایران به‌عنوان نایب‌قهرمانی رقابت‌های مسترالمپیا را در صدر اخبار قرار داد.

هرچند این خبر با گلایه‌های «گرگ ایرانی» نیز همراه بود. او در پستی اینستاگرامی با اشاره به دردِ نشسته بر تنِ خسته‌اش نوشت، به‌حدی بر تنش درد دارد که رویی برای عذرخواهی از مردم و وطن برایش نمانده است. چوپان همچنین از مردم ایران برای آن‌که به‌قول خودش، نماینده‌ای نبود که قدرت مقابله با همه‌چیز را داشته باشد عذرخواهی کرد. نایب‌قهرمان رقابت‌های مسترالمپیا ۲۰۲۴ همچنین اشاره کرد در راهی است که جز خداوند، مردم و هوادارانش در جهان همراه و پناهی ندارد.

در این رقابت‌ها سمسون دائودا از آمریکا صاحب عنوان قهرمانی شد و جایزه ۶۰۰ هزار دلاری را از آن خود کرد. ضمن اینکه درک لانسفورد از آمریکا که سال گذشته به‌ عنوان قهرمانی رسیده بود نیز به ‌عنوان سوم دست یافت.

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی