| کد مطلب: ۱۸۹۳۷

پاسخ به نیاز مسکن با مردمی‌سازی

پاسخ به نیاز مسکن با مردمی‌سازی

پاسخ به نیاز حدود ۶ میلیون تقاضای مسکن از طریق مردمی‌سازی و فعالیت بخش خصوصی انجام شده است. فرشید پورحاجت، دبیر کانون سراسری انبوه‌سازان گفت: در دولت‌های مختلف مسکن ملی و اقدام ملی برای جهش مسکن را تجربه کردیم و اگر بخواهیم تمام این مدل‌ها را واکاوی کنیم تاثیر چندانی در جبران عقب‌ماندگی‌های بخش مسکن نداشته‌اند.

پاسخ به نیاز حدود ۶ میلیون تقاضای مسکن از طریق مردمی‌سازی و فعالیت بخش خصوصی انجام شده است. فرشید پورحاجت، دبیر کانون سراسری انبوه‌سازان گفت: در دولت‌های مختلف مسکن ملی و اقدام ملی برای جهش مسکن را  تجربه کردیم و اگر بخواهیم تمام این مدل‌ها را واکاوی کنیم تاثیر چندانی در جبران عقب‌ماندگی‌های بخش مسکن نداشته‌اند.

وی ادامه داد: اجرای طرح نهضت ملی مسکن توانست بخشی از این عقب‌ماندگی‌ها را جبران کند اما نقدینگی امروز در شرایط مطلوبی قرار ندارد و سطح دسترسی مردم به مسکن با توجه به تورم‌های شدید سخت شده است بنابراین باید دولت زمینه را برای بهبود وضعیت بخش مسکن فراهم کند و بتواند بازار مسکن را به سمت رونق هدایت کند. او بیان کرد: تا به امروز بخش خصوصی بدون مداخلات دولت فعالیت داشته و همین امر باعث شده که تعداد واحد‌های به بهره‌برداری‌رسیده به بیش از ۴۰۰ هزار واحد برسد.

 

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی