| کد مطلب: ۱۵۶۴۹

معرفی 7 وکیل خانواده در تهران + اطلاعات تماس

معرفی 7 وکیل خانواده در تهران + اطلاعات تماس

بهترین وکیل خانواده در تهران کیست؟ در این مطلب لیست 7 وکیل خانواده در تهران همراه با راه های ارتباطی آن را معرفی کردیم.

آیا شما هم به دنبال بهترین وکیل خانواده برای حل مشکلات حقوقی خود هستید؟ یک وکیل خوب و قوی می‌تواند مزایای زیادی را به شما ارائه دهد. برای پیداکردن یک وکیل خوب شما باید به مواردی همچون سابقه تحصیلی، سابقه کاری، خدمات ارائه شده و هزینه خدمات دقت داشته باشید.

بهترین وکیل خانواده در تهران

به منظور یافتن یک وکیل پایه یک باید موارد متعددی را مدنظر خود قرار دهیم تا بتوانیم بهترین گزینه ممکن را برگزینیم. سابقه پیروزی در پرونده‌های مختلف، امکان ارتباط به طرق گوناگون، پاسخ‌دهی به پرسش‌های موکل، تلاش برای یادگیری قوانین جدید و… از جمله پارامترهای مهمی به شمار می‌آیند که باید از آن‌ها یاد کرد.

در ادامه این مطلب قصد داریم 7 مورد از بهترین وکلای خانواده را به شما معرفی کنیم که آشنایی با آنها برای شما مفید و کاربردی خواهد بود.

1_محمد عطاریان

محمد عطاریان را امروزه می‌توان به‌عنوان بهترین وکیل خانواده دانست که از سال 1390 در این زمینه فعالیت کرده و خدمات خود را به مراجعین حقوقی ارائه می‌دهد. شما می‌توانید برای دریافت مشاوره حقوقی، تنظیم لایحه‌های حقوقی خود، درخواست تنظیم دادخواست، درخواست تنظیم قرارداد و ... از خدمات این وکیل خبره استفاده کنید. محمد عطاریان خدمات بسیار باکیفیتی را به شما ارائه می‌دهد و هزینه استفاده از خدمات آن نیز مناسب خواهد بود.

محمد عطاریان وکیل خانواده

بد نیست اشاره کنیم جناب عطاریان به عنوان بهترین وکیل مهریه در تهران نیز شناخته می شوند.

اطلاعات تماس:

  • آدرس: تهران، سعادت آباد
  • شماره تماس: ۰۹۱۲۷۳۷۲۵۵۱
  • آدرس سایت: https://vakilekhebreh.ir

۲_بهاره فیض

بهاره فیض یکی از بهترین متخصصان و وکلای خانواده به شمار می‌آید که امروزه خدمات خود را در زمینه‌های مختلفی به شما ارائه می‌دهد. از جمله خدمات ارائه شده توسط این وکیل خبره می‌توان به دعاوی حقوقی، دعاوی کیفری، دعاوی مرتبط با خانواده و متخصص در حوزه دعاوی تجاری اشاره کرد. استفاده از خدمات این وکیل خانواده به شما کمک می‌کند تا بتوانید دعاوی و مشکلات حقوقی مربوط به خانواده را به بهترین شکل ممکن حل کنید.

اطلاعات تماس:

  • آدرس: تهران، خیابان وحید دستگردی( ظفر )، خیابان مصدق شمالی( نفت شمالی )، خیابان دامغانی( یازدهم ) ، پلاک38، واحد 2
  • شماره تماس: 09124478815
  • اینستاگرام: Vakil_baharefeiz
  • آدرس سایت: baharefeiz.com

۳_مجتبی محمدی

وکیل خانواده باید بتواند با بررسی کلیه شرایط کنونی شما، مسیر مناسبی را در این زمینه انتخاب کند تا بتوانید بدون مشکل خاصی به اهداف نهایی خود دست پیدا کنید.

بدون شک یکی از بهترین گزینه‌هایی که برای این کار پیش روی شما قرار خواهد داشت مجتبی محمدی است که دارای سابقه طولانی در زمینه پرونده‌های حقوقی است. یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از خدمات این وکیل خانواده سابقه طولانی آن در پرونده‌های مهم از جمله پرونده‌های سازمان لیگ فوتبال، ارائه مشاوره حقوقی به سندیکای بیمه گران ایران، مدیر حقوقی شرکت پترو امید آسیا و ... اشاره کرد.

این وکیل خبره در زمینه‌های مختلف از جمله مشاوره‌های حقوقی تجاری و مشاوره حقوقی در حوزه خانواده تخصص دارد و خدمات خود را در اختیار مراجعین قرار می‌دهد. اگر شما هم به دنبال بهترین وکیل خانواده در تهران هستید مجتبی محمدی یکی از گزینه‌های جذاب برای شما خواهد بود.

اطلاعات تماس:

  • آدرس: سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، خیابان 12 ( علی اکبر) پلاک 41 واحد 4
  • آدرس دوم: خیابان آزادی روبروی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران انتهای خیابان شهید زارع نیم فلکه فرمان فرما پلاک ۲۵۳ طبقه اول
  • شماره تماس: 09126095750 – 02144969001 – 02144969002

۴_فاطمه میر

وقتی که صحبت از بهترین وکیل خانواده تهران می‌شود معمولا وکلای خانم حرف اول را در این زمینه می‌زنند. یکی دیگر از وکلایی که امروزه خدمات خود را در زمینه مسائل حقوقی مرتبط با خانواده به مراجعان ارائه می‌دهد سرکار خانم فاطمه میر است. ایشان وکیل پایه یک دادگستری هستند که به‌صورت تخصصی در زمینه مسائل مرتبط با خانواده فعالیت کرده و پرونده‌های زیادی را در این زمینه به نتیجه رسانده‌اند.

از جمله مهم‌ترین تخصص‌های ایشان می‌توان به مواردی همچون طلاق توافقی و یک‌طرفه، امور مهریه و نفقه، اخذ مجوزهای ازدواج و ... اشاره کرد.

اطلاعات تماس:

  • آدرس: تهران ، خیابان ولیعصر، قبل از میدان ونک‌، جنب پل همت، کوچه سید الشهدا پلاک ۴، واحد یک دفتر وکالت فاطمه میر
  • شماره تماس: 02188793415 – 09123829850
  • اینستاگرام: fatemeehmir@

۵_رویا کرامتی

برای صحبت درباره بهترین وکیل خانواده و لیستی که درباره این وکلا می‌آوریم باید خانم رویا کرامتی را نیز به این لیست اضافه کنیم. ایشان فارغ‌التحصیل دانشگاه شهید بهشتی بوده و به‌عنوان کارشناس حقوقی در صدا و سیما نیز فعالیت گسترده‌ای داشته‌اند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید ایشان برای مدت زمانی طولانی و ۷ ساله وکیل بانک شهر بوده و بیش از ۱۰۰ پرونده بانکی را به سرانجام رسانده‌اند. یکی از تخصص‌های اصلی ایشان کارکردن روی پرونده‌های حقوقی مرتبط با خانواده است.

ایشان در سال‌های اخیر پرونده‌های حقوقی زیادی را در زمینه خانواده حل و فصل کرده‌اند و همین موضوع نیز باعث محبوبیت ایشان در لیست بهترین وکیل خانواده در تهران شده است.

اطلاعات تماس:

  • آدرس: خیابان پیروزی، روبه‌روی مترو نبرد، پ۴۳۳ واحد۱
  • شماره تماس: 02133255823 – 09356549017
  • اینستاگرام: royakeramatyy@

۶_مجتبی امین زاده

آقای مجتبی امین‌زاده یکی از قدیمی‌ترین و بهترین وکلای خانواده در شهر تهران به شمار می‌آید که در حوزه مسائل خانواده به‌عنوان یک وکیل خبره و کارشناس فعالیت دارند. ایشان پرونده‌های موفق زیادی را در این زمینه به سرانجام رسانده‌اند و همین عامل نیز باعث شده تا ما ایشان را در لیست بهترین وکیل خانواده قرار دهیم. اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که به دنبال یک وکیل خوب و حرفه‌ای در این زمینه هستید تا بتوانید از خدمات آن استفاده کنید آقای مجتبی امین‌زاده یک انتخاب خوب برای شما خواهند بود.

اطلاعات تماس:

  • آدرس: میدان شیخ بهایی، برج صدف، طبقه ۷ واحد ۷۷
  • شماره تماس: 02166364214 – 09120910272 – 09199560070
  • اینستاگرام: m_aminzadeh@

۷_خانم زهره رستگار

خانم رستگار یکی از قدیمی‌ترین وکلای شهر تهران در زمینه خانواده هستند. اگر به دنبال یک وکیل خوب خانواده در تهران هستید ایشان می‌توانند خدمات خود را با بالاترین کیفیت ممکن به شما ارائه دهند. خدمات ایشان در حوزه‌های مختلفی از جمله دریافت مجوزهای ازدواج، گرفتن انواع طلاق و ... به شما ارائه می‌شود. شما می‌توانید بر حسب نیازی که دارید از هرکدام این خدمات استفاده کرده و از مزایای آن بهره‌مند شوید.

اطلاعات تماس:

  • آدرس: تهران- ستاری جنوب -فردوس غرب -بین ورزی و پروانه ساختمان نگار پلاک ۴۳۵ طبقه سوم واحد ۱۱
  • شماره تماس: 09121722840 – 02144141581

سخن پایانی

وکیل خبره

برای انتخاب بهترین وکیل خانواده شما باید به فاکتورهای مختلفی دقت داشته باشید که از جمله این فاکتورها می‌توان به مواردی همچون داشتن سابقه کاری مناسب، تحصیلات مرتبط و ... اشاره کرد. اگر شما هم به دنبال بهترین وکیل در این زمینه هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما از خدمات ارائه شده توسط مجموعه وکیل خبره نیز استفاده کرده و از مزایای این خدمات نهایت بهره را ببرید.

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی