| کد مطلب: ۱۵۴۱۴

بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک تهران در سال 1403 کدام است؟

بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک تهران در سال 1403 کدام است؟

بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران کجاست؟ معرفی 6 مرکز تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران + اطلاعات تماس (آدرس، سایت و تلفن)

خراب شدن گیربکس عملاً استفاده از خودرو را غیرممکن می‌کند. رفع مشکلات فنی جعبه‌دنده‌های اتوماتیک نیازمند تخصص و دانش فراوانی است که طبیعتاً افراد عادی از آن‌ بی‌بهره هستند. در این شرایط باید به دنبال یک تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران باشید تا بتوانید دوباره از رانندگی با اتومبیل خود لذت ببرید.

بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران

تعمیر کردن گیربکس باید با نهایت دقت و به وسیله ابزارها و تجهیزات ویژه انجام بگیرد، در غیر این صورت، پس از مدت کوتاهی دوباره با ایرادات فنی متعددی روبرو می‌شویم. وقتی صحبت از بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران به میان می‌آید، باید مواردی همچون برخورداری از کارشناسان معتبر، ارائه قطعات اصل و همچنین تعیین هزینه‌های مقرون‌به‌صرفه را در نظر داشته باشیم. ما نیز بر اساس همین موارد، شش مرکز مهم را برای شما عزیزان فهرست کرده‌ایم.

بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک، باید از کادر تخصصی قدرتمند و تجهیزات مدرن استفاده کند. هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک هم به عوامل متعددی، ازجمله نوع مشکل، دستمزد و … بستگی دارد.

۱- تعمیرکار

در «تعمیرکار» روند عیب‌یابی یا troubleshooting به شکل تخصصی پیگیری می‌شود. کارشناسان ما بر این باور هستند که این مرحله مهم‌ترین نقش را در روند رفع مشکلات فنی گیربکس مدنظر شما ایفا می‌کند. اگر عیب‌یابی به صورت صحیح و دقیق صورت نگیرد، طبیعتاً امکان یافتن یک راهکار مناسب نیز وجود نخواهد داشت.

مرکز تخصصی تعمیر گیربکس تعمیرکار

پس از این مرحله، روند اصلی تعمیر جعبه‌دنده اتوماتیک آغاز می‌شود که خود شامل گام‌های متعددی است. اعتبار تعمیرکار وابسته به سه حوزه متفاوت است که عبارت‌اند از: ارائه سرویس کامل، قابل اعتماد بودن و همچنین ارسال خودروبر در کوتاه‌ترین زمان ممکن. مجموع این موارد در کنار هم به ما اجازه داده است تا به عنوان مهم‌ترین و بزرگ‌ترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران به فعالیت خود ادامه دهیم. این مجموعه یکی از بهترین مراکز تعمیر گیربکس x33 نیز می باشد.

تجهیزاتی که در «تعمیرکار» برای رفع ایرادات فنی هر نوع جعبه‌دنده به کار گرفته می‌شوند از بالاترین درجات استاندارد برخوردار هستند تا هیچ‌ آسیبی به گیربکس اتومبیل شما وارد نشود. ما بر استفاده از قطعات اورجینال تأکید داریم، زیرا قصد ما ارائه کرده بهترین خدمات ممکن به کلیه کاربران گرامی است. بی‌دلیل نیست که به انتخاب نخست شما عزیزان تبدیل شده‌ایم.

راه های ارتباطی

  • وب‌سایت: https://tamircar.net/
  • آدرس: تهران، میدان هروی، خیابان وفامنش، بلوار مژده، انتهای خیابان دماوند، جنب کارواش مژده، تعمیرگاه تخصصی خودرو تعمیرکار
  • شماره تماس: 09194015494 – 02171053048

۲-کاپ سرویس

چنانچه به دنبال یافتن یک تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران هستید و تنها به دنبال موارد کاملاً معتبر می‌گردید، بهتر است کاپ سرویس را در نظر بگیرید. این تعمیرگاه یکی از زیرمجموعه‌های مرکز تخصصی گیربکس اتوماتیک آندره AATC محسوب می‌شود و بیش از سی سال قدمت دارد. به کارگیری تیمی از پرسنل حرفه‌ای موجب افزایش شهرت این تعمیرگاه شده است. 

در سایت این مجموعه آمده:

مجموعه AATC به عنوان قطب اصلی تامین و تعمیر و بازسازی انواع گیربکس‌های اتوماتیک و قطعات مربوطه، یکی از شناخته شده ترین مجموعه‌ها در خاورمیانه بوده و توسعه گر سیستم های مختلف خودرویی در زمینه گیربکس اتوماتیک می‌باشد. این مجموعه درجهت گسترش و بهبود تکنولوژی برای بهینه کردن نسبت قیمت به کیفیت و قابل اتکا بودن به بالاترین رده‌ها در این صنعت تلاش بسیاری نموده است.

راه های ارتباطی

  • وب‌سایت: https://www.aatcco.com
  • آدرس: تهران، میدان سپاه، خیابان اجاره‌دار، نرسیده به سه راه عظیم پور، پلاک ۱۷۸
  • شماره تماس: ۰۲۱۷۷۵۳۸۱۸۸

 ۳-کارا گیربکس

کارا گیربکس نیز یکی از انواع تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران شناخته می‌شود که از سابقه بالایی برخوردار است. آغاز فعالیت این مرکز به بیش از دو دهه قبل باز می‌گردد و از آن زمان تاکنون کارشناسان و تعمیرکاران آن همواره در حال خدمت‌رسانی به مشتریان مختلف بوده‌اند. کارا گیربکس به صورت تخصصی تنها در حوزه تعمیر انواع گیربکس‌های اتوماتیک مشغول به کار است.

راه های ارتباطی

  • وب‌سایت: https://karagearbox.com
  • آدرس: بزرگراه صیاد شمال، بزرگراه بابایی شرق، جنب شهرک شهید رجایی، خروجی مژده (دماوند)
  • شماره تماس: ۰۹۱۲۸۸۶۶۱۳۸

۴-گیربکس ۲۴

به منظور یافتن یک تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران گزینه‌های گوناگونی در پیش روی شما قرار دارد که یکی از آن‌‌ها گیربکس ۲۴ است. در این مرکز مهم سرویس‌هایی مانند تعمیر جعبه‌دنده‌، رفع ایراد و همچنین تعویض روغن گیربکس انجام می‌گیرند. افزون بر این موارد، می‌توانید برای انجام سرویس‌های دوره‌ای نیز روی مهارت و تجربه تعمیرکاران فعال در مرکز گیربکس ۲۴ حساب باز کنید.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم مربوط به این تعمیرگاه استفاده کردن از گیربکس‌های استوک است. این جعبه‌دنده‌ها کیفیت مناسبی دارند و از قیمت خوبی برخوردار هستند. اگر می‌خواهید هزینه‌های مربوط به تعمیرات مدنظر خود را به طور کامل کاهش دهید و با به کارگیری قطعات استوک مشکلی ندارید، گیربکس بیست و چهار گزینه قابل قبولی برایتان به شمار می‌رود و می‌توانید به سمت آن بروید.

راه های ارتباطی

  • وب‌سایت: https://www.gearbox۲۴.ir
  • آدرس: تهران، میدان ونک، محله ده ونک
  • شماره تماس: ۰۹۱۲۰۴۰۵۰۲۸

۵-گیربکس مجید

تعمیرگاه مجید که یک تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران به شمار می‌رود در سال 1384 فعالیت خود را شروع کرد. این مرکز بیان می‌‌کند که از زمان آغاز به کار تاکنون بیش از 3245 گیربکس مختلف را تعمیر کرده است که برای یک تعمیرگاه در این حد و اندازه عدد مناسب و درخور توجهی محسوب می‌شود. تمامی سرویس‌هایی که در گیربکس مجید ارائه می‌شوند دارای یک سال گارانتی کامل هستند.

مورد جالبی که در مورد این مرکز باید به آن اشاره کنیم، امکان دریافت سرویس‌های مختلف به صورت بیست و چهارساعته است، بنابراین اگر در هر یک از ساعات شبانه‌روز گیربکس اتومبیلتان از کار افتاد، می‌توانید با تعمیرکاران گیربکس مجید تماس بگیرید و از آن‌ها بخواهید تا جعبه‌دنده مدنظر را تعمیر کنند.

گیربکس‌های اتوماتیک حتما باید توسط یکی از بهترین مراکز تعمیرگاهی تعمیر شوند. چرا که تعمیرکاران غیرمجاز می‌توانند به بخش‌های دیگر ماشین هم آسیب بزنند

راه های ارتباطی

  • وب‌سایت: https://gearboxmajid.com
  • آدرس: تهرانپارس، حکیمیه، خیابان بهار، پاساژ الیزه
  • شماره تماس: ۰۹۱۲۶۱۱۳۶۴۲

۶-مدرن گیربکس

آخرین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران که قصد داریم به آن بپردازیم، مدرن گیربکس است. این مرکز از شنبه تا پنجشنبه آمادگی کامل جهت پذیرش مشتریان مختلف را دارد. برای تعمیر خودروهای مختلف برندهایی همچون بی ام و، بنز، جک، برلیانس، جیلی، کیا، تویوتا و... می‌توانید مدرن گیربکس را انتخاب کنید.

با مراجعه به این تعمیرگاه می‌توانید شاهد استفاده از لوازم یدکی اصل برای تعمیر جعبه دنده اتوماتیک خودروی خود باشید. مدرن گیربکس خدماتی همچون مشاوره آنلاین یا تلفنی به شکل رایگان را ارائه نمی‌دهد، اما به هر روی نمی‌توان چنین موضوعی را به عنوان یک نقطه ضعف در نظر گرفت.

راه های ارتباطی

  • وب‌سایت: https://moderngearbox.com
  • آدرس: تهران، میدان توحید، خیابان نصرت غربی
  • شماره تماس: ۰۹۱۲۲۵۴۱۱۷۸

سخن پایانی

گیربکس موجود در خودروی شما یک قطعه بسیار پیچیده به شمار می‌آید که وظیفه انتقال قدرت تولید شده توسط موتور را بر عهده دارد. حساس بودن این بخش موجب خواهد شد تا حتی کوچک‌ترین اختلال در عملکرد هر یک از قسمت‌های آن منجر به عدم امکان استفاده از خودرو شود.

گیربکس اتوماتیک

با مراجعه به «تعمیرکار» به عنوان معتبرترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران می‌توانید خیالتان را از بابت رفع کلیه مشکلات مربوط به جعبه‌دنده خودروی خود راحت کنید. کارشناسان کاربلد ما از ابتدا تا انتها در کنار شما خواهند بود و به کلیه پرسش‌هایتان پاسخ می‌دهند. همین حالا با ما تماس بگیرید و از خدمات بی‌نظیر «تعمیرکار» بهره‌مند شوید!

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی