| کد مطلب: ۵۲۲۹

خدمات پزشکی در منزل

خدمات پزشکی در منزل

موسسه آرین طب بهترین پزشکان را با بهترین ابزار گرد هم جمع کرده است تا خدمات پزشکی در منزل به شکل شبانه روزی در همه جای شهر تهران و مطابق با نیاز مریض از آقا یا

موسسه آرین طب بهترین پزشکان را با بهترین ابزار گرد هم جمع کرده است تا خدمات پزشکی در منزل به شکل شبانه روزی در همه جای شهر تهران و مطابق با نیاز مریض از آقا یا خانم در کم‌ترین زمان در اختیار شما عزیزان قرار گیرد.

ضمنا ضمانت نامه این پزشکان ، سابقه کار این افراد و همین طور مدرک تحصیلی آن ها در این موسسه موجود می‌باشد. بنابراین با خیال راحت می‌توانید از این خدمات پزشکی در منزل آرین طب استفاده کنید.

وظایف پزشک در منزل

پزشک در طی معایناتی که در خانه انجام می‌دهد مواردی مثل مقدار هوشیاری ، نشانه‌های حیاتی همانند فشار خون بیمار، نبض آن، درجه حرارت بدن و مقدار تنفس اور را مورد بررسی قرار می‌دهد.

علاوه بر این چیزهایی که بیان شد در صورتی که مریض به خدمات دیگری مثل انجام سونوگرافی در خانه هم نیاز پیدا کند، کارهای لازم هماهنگ می‌شوند و در اولین فرصت هم این خدمات ارائه خواهد شد.

وجه تمایز خدمات پزشکی در منزل که مجموعه آرین طب انجام می دهد با بقیه مراکز این است که خدمات را مانند خدمات بیمارستان ارائه می کند و پزشک را به منزل اعزام می کند ؛ به عبارت ساده‌تر ما با ابزار کامل مثل یک بیمارستان در خانه مریض آماده خدمت رسانی خواهیم بود.

خدماتی مثل فرستادن ابزار کامل پزشکی ، انجام آزمایشات و نمونه گیری و فرستادن نمونه آزمایش بیمار به یکی از بهترین آزمایشگاها، تشخیص دادن و تجویز کردن دارو و ...

هزینه ویزیت پزشک در منزل

اصولا قیمت ویزیت پزشک در خانه ؛توسط تمام مجموعه مطابقه با دستورالعمل‌هایی است که از سوی وزارت بهداشت در هر سال تعیین می‌شود. دستمزد و قیمت ویزیت پزشک زمان حضور در خانه ثابت ، تعیین و معلوم می‌باشد اما در صورتی که نیاز به بقیه خدمات پزشکی در منزل، امکان تغییر دادن و بیشتر شدن آن ها وجود دارد. به طور مثال محاسبه قیمت ویزیت پزشکانی که تشخیص بیماری به وسیله آن ها به ابزار جدید پزشکی نیاز دارد هزینه خدمات آن یکجا به درخواست کننده اعلام می‌شود.

قیمت‌های خدمات پزشکی در منزل موسسه آرین طب خیلی مقرون بصرفه است و نیازی نخواهد بود که درگیر هزینه‌های اضافی که در بیمارستان ها و همین طور در مطب‌های پزشکی با آن ها مواجه هستید شوید.

ویزیت در منزل

برای انجام دادن ویزیت متخصص در خانه ، متخصص باید در کنار این که دانش و تجربه کافی دارد باید ابزار قابل حمل را هم با خود داشته باشد. دید مثبت و اگاهی‌های روانشناسی برای برقراری ارتباط با مریض و خانواده بیمار خیلی مهم می‌باشد. در هنگام ملاقات با متخصص علاوه بر این که وضعیت جسمی و روحی مریض سنجیده می‌شود، شرایط فضایی که در ان قرار دارد هم ارزیابی خواهد شد و در صورتی که نیاز به تغییر چیز در محیط باشد، موارد در هنگام معاینه به شما عنوان خواهد شد.

طبق تحقیقات؛ ویزیت پزشک در خانه می‌تواند مراقبت‌های پزشکی را با کیفیت بیشتری ارائه کند. هنگامی که ویزیت مریض به وسیله پزشک در خانه و در محل زندگی او انجام می‌گیرد می‌تواند نیازهای خود را درست‌تر کشف نماید که این چیز تنها در ویزیت در خانه امکان پذیر خواهد بود. آنچه که بیمار با ویزیت در خانه تجربه خواهد کرد اصلا در چکاپ‌هایی که به صورت سرپایی است و همین طور در مطب‌های شلوغ به دست نخواهد آمد.

اعزام پزشک به منزل توسط موسسه آرین طب

خدمات پزشکی در منزل تهران به وسیله موسسه آرین طب با تلاش و کوشش مدیران این مجموعه و با تجربه‌ای ارزشمند در ارائه کردن خدمات با کیفیت، رفاه حداکثری ، حداکثر سرعت و دقت در ارائه نمودن خدمات به مریضان و همراهان آن ها و همین طور با بهره گیری از شیوه‌های نوین درمانی صورت گرفته است؛تا این که توانسته باشد با استفاده از این سیستم امکان خدمات رسانی در حد وسیع‌تر را برای رفاه حال مریضان فراهم کند.

پزشکان عمومی ، پزشکان متخصص و همین طور پزشکان فوق تخصص موسسه آرین طب بعد از اعلام مرکز ارتباطات خیلی سریع با خانواده مریض تماس گرفته و شرح حال او به طور کامل توسط پزشک مرکز گرفته خواهد شد و در کمترین زمان پزشک خود را به بالین مریض می‌رساند و اقدامات اولیه برای درمان او را انجام می‌دهد.

پزشکان موسسه خدمات پزشکی آرین طب توضیحات کامل را از خانواده مریض می‌پرسند تا اگر نیاز به آوردن ابزار خاصی است با خود برای ویزیت به همراه بیاورند ، بلافاصله بعد از معاینه ، نسخه به مریض داده می‌شود .

اگر پزشک یک داروی خوراکی به بیمار خود تجویز نموده است توضیحات کامل این دارو توسط خود پزشک داده خواهد شد، اما اگر نیاز به داروی تزریقی دارد، با پرستاران این مجموعه خدمات درمانی هماهنگ می‌شوید تا در بالین مریض حاضر شوند و پروسه درمانی مریض را کامل کنند.

ویزیت پزشک در منزل شبانه روزی

بیماری امکان دارد در هر ساعتی از شبانه روز به سراغ شما بیاید. قطعا بارها برای هر یک از ما این اتفاق رخ داده است که در طول شب به یکسری دردهای زیادی در ناحیه شکم یا گرفتگی در قسمت عضلات یا هم دچار رگ به رگ شده‌ایم در این گونه از مواقع بهترین گزینه می‌تواند بهره گیری از خدمات پزشکی آرین طب باشد.

موسسات خیلی زیادی وجود دارند که خدمات پزشکی و درمانی در خانه را به همشهریان عزیز ارائه می‌کنند اما تعداد خیلی کمی از آنها خدمات پزشکی را به صورت شبانه روزی برای مریضان ارائه می‌کنند. مجموعه شبانه روزی ما این افتخار را دارد که در بین ارائه کنندگان خدمات درمانی قرار دارد.

مزایای ویزیت پزشک در خانه

یکی از جمله چیزهایی که می‌توان به عنوان مزیتی از خدمات درمانی در خانه به آن اشاره نمود این است که آیا تا به الان اینقدر بیمار مریض شده اید که با خود این گونه تصور کنید تحمل مریضی در خانه برای شما راحت‌تر از آماده شدن و رفتن پیش دکتر است؟

اگر تا به حال این اتفاق برای شما افتاده دیگر نیاز نیست در هنگام بیماری با این طور دغدغه‌هایی روبه رو شوید چرا که خدمات پزشکی در خانه شما انجام می‌شود. یکی دیگر از مزایای خدمات درمانی در خانه ، راحتی مریض است. شما در جایی امن و در حریم خصوصی با استفاده از پزشک متخصص تحت درمان قرار می‌گیرید.

تعرفه ویزیت پزشک در منزل

کارشناسان برای برابر و هماهنگ بودن فرایند درمان و کمتر شدن هزینه ها دارا بودن یک روزمرگی ثابت درمانی میان دکتر و مریض را پشنهاد می‌کنند. هنگامی که شما از پزشک در خانه استفاده می‌کنید با توجه به هزینه ویزیت پزشک در خانه هزینه‌های شما به صورت تخصصی مدیریت خواهد شد.

در اول کار امکان دارد هزینه پزشک در خانه به نظر بیشتر از حضور در مطب به نظر برسد اما هنگامی که هزینه‌های جانبی مثل هزینه رفت و آمد، ریسک رفتن به بیمارستانها و مراکز درمانی، هدر رفتن وقت و هدر رفتن انرژی و مواردی از این قبیل را با هزینه درمان در خانه قیاس کنید نتیجه این مقایسه شما را شگفت زده می‌کند.

سخن پایانی

با درخواست پزشک در خانه می‌توانید خیلی از مشکلات و دشواری‌های مریض را برطرف کنید. به طور مثال اگر شما یا شخصی در نزدیکان شما مبتلا به بیماری شد می‌توانید با استفاده از خدمات درمانی در خانه از مریض خود مراقبت کنید و از مبتلا شدن بقیه افراد به این مریض مسری جلوگیری کنید.

همین طور هزینه خدمات پزشکی در منزل موسسه آرین طب خیلی پائین‌تر از هزینه‌هایی خواهد بود که باید به شکل حضوری پرداخت نمایید. با کمک موسسه آرین طب می‌توانید سالمندان ، خانم ها، بچه ها و همه افراد را زیر نظر بهترین پزشکان در خانه درمان کنید.

دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی