| کد مطلب: ۷۲۷۰

آرایشگاه زنانه نوژا سعادت آباد

آرایشگاه زنانه نوژا سعادت آباد

خدمات سالن های زیبایی زنانه یا مردانه تنوع بسیار بالایی دارند که برخی از آنها به شکل مشترک برای آقایان و بانوان انجام می شوند اما برخی از آنها فقط به بانوان اخت

خدمات سالن های زیبایی زنانه یا مردانه تنوع بسیار بالایی دارند که برخی از آنها به شکل مشترک برای آقایان و بانوان انجام می شوند اما برخی از آنها فقط به بانوان اختصاص دارند. به عنوان مثال: میکروبلیدینگ ابرو به عنوان یک روش زیبایی دائمی از جمله خدماتی است که برای بانوان و آقایان انجام می شود و در سالن های زیبایی زنانه و مردانه به کار می رود. اما میکروپیگمنتیشن خط چشم فقط برای بانوان امکان پذیر است و برای آقایان کاربردی ندارد.

حال با توجه به اینکه خدمات سالن های زیبایی از نوع دائمی امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته اند به بررسی برخی از آنها می پردازیم. شما از این خدمات می توانید در آرایشگانه زنانه نوژا سعادت آباد استفاده کنید.

خدمات سالن های زیبایی

خدمات سالن های زیبایی امروزه به گروه ها و بخش های متفاوتی تقسیم بندی می شوند و در دو دسته بندی اصلی قرار می گیرند که عبارتند از:

خدمات زیبایی دائمی

خدمات زیبایی دائمی که به آن آرایش دائم نیز گفته می شود نوعی از خدمات است که از ماندگاری بالایی برخوردار است و در مقایسه با روش های دیگر برای مدت زمان طولانی تری میتوان از نتایج آنها بهره برد. از طرف دیگر این نوع از خدمات زیبایی ضد آب هستند و با شست و شو یا استحمام از بین نمی روند.

images 1689071351 64ad2ef7a8a43

خدمات زیبایی غیر دائمی

خدمات زیبایی غیر دائمی از نتیجه کوتاه مدت برخوردار هستند و با شست و شو یا استحمام نتایج آنها تحت تاثیر قرار می گیرد. به عبارت دیگر این روش ها فقط برای یک روز یا چند ساعت نتیجه بخش هستند و ماندگاری طولانی مدت ندارند.

انواع آرایش دائم

مهمترین روش هایی که امروزه در گروه آرایش دائم قرار می گیرند و بسیار محبوب واقع شده اند از قبیل زیر می باشند:

میکروبلیدینگ ابرو

میکروبلیدینگ ابرو یک نوع آرایش دائم است که برای ترمیم مدل و حالت ابروها به کار می رود و برای آقایان و بانوان قابل استفاده است. نتایج حاصل از این روش بسیار طبیعی است و به زیبایی چهره می افزاید.

شیدینگ لب، ابرو و چشم

شیدینگ لب، ابرو و چشم به میزان بسیار زیادی به میکروبلیدینگ شباهت دارد. شیدینگ که تحت عنوان سایه نیز نامیده می شود به معنای سایه ابرو، لب و چشم است و در این روش به جای آنکه خطوطی بر روی پوست کشیده شوند تا شبیه تار مو باشند، رنگدانه ها به شکل نقطه ای و ضربه ای به داخل پوست لب، ابرو و چشم وارد می شوند.

images 1689071351 64ad2ef7b18e6

شیدینگ لب تمامی بخش های لب را پوشش می دهد و تاتوی رژ لب دائمی خواهد بود. از طرف دیگر شیدینگ ابرو به گونه ای است که نقاط رنگی در زیر ابروهای طبیعی پر می شود و شیدینگ چشم نیز به منظور تاتوی سایه چشم به کار برده می شود. برای شیدینگ به آرایشگاه زنانه تاماران گوهردشت بروید.

فیبروز ابرو

فیبروز همان میکروبلیدینگ ابرو است با این تفاوت که در این روش طراحی ابرو بر اساس ویژگی های چهره افراد انجام می شود و در نتیجه مدل ابرو با چهره هماهنگی بیشتری خواهد داشت.

کاشت مژه

کاشت مژه به عنوان یکی از محبوب ترین خدمات سالن های زیبایی شناخته می شود که جایگزین مژه مصنوعی شده است. این روش در واقع همان مژه های مصنوعی است که بر روی پلک افراد قرار می گیرد اما با این تفاوت که نتیجه حاصل از آن بلند مدت تر است و جلوه بسیار طبیعی تر و زیبا تری را به وجود می آورد.

کاشت ناخن

از زمانی که کاشت ناخن روی کار آمده است به کار بردن ناخن مصنوعی های قدیمی کنار گذاشته است و اکثر بانوان کاشت ناخن انجام می دهند تا از زیبایی ناخن های خود به شکل دائمی برخوردار شوند. ناخن مصنوعی های قدیمی فقط برای چند روز قابل استفاده بوده اند اما با کاشت ناخن میتوان از زیبایی ناخن ها به شکل دائمی برخوردار بود. در این روش ناخن مصنوعی یا مواد ژل مانند بر روی ناخن قرار می گیرد و عملیات مورد نظر بدون درد انجام می شود تا ناخن بر روی دست فیکس شود. پس از آن نیز نوبت به طراحی مدل و لاک زدن بر روی ناخن های کاشت شده می رسد که از جذاب ترین بخش های کاشت ناخن است.

بوتاکس مو

بوتاکس مو یکی از خدمات آرایش دائم است که در سالن های زیبایی به کار می رود. در این روش موهای سر به مواد مخصوصی آغشته می شوند تا زبری مو از بین برود و موها صاف و ابریشمی شوند. با بوتاکس مو میتوان همیشه و به شکل دائمی موهای براق، صاف و زیبا داشت. لازم به ذکر است که حتی شست و شو و استحمام نیز به نتیجه آن آسیبی وارد نمی کند.

مزایای آرایش دائم

مزایای آرایش دائم بسیار زیاد هستند و همین موضوع باعث شده تا استقبال از این روش ها میان بانوان و آقایان بالا باشد. برخی از مهمترین مزایای آرایش دائم را میتوان از قبیل زیر مد نظر قرار داد:

  • ماندگاری و دوام بسیار بالا

  • عدم آسیب پذیری در مقابل شست و شو و استحمام

  • عدم ایجاد مزاحمت در زندگی روزمره

  • افزایش زیبایی چهره

  • ایجاد جلوه کاملا طبیعی و مناسب

  • عدم ایجاد عوارض برای بدن

  • عدم وجود درد و یا خونریزی برای استفاده از انها

  • امکان ترمیم یا ریمو انواع آرایش دائم

  • مقرون به صرفه بودن این روش

  • عدم وجود محدودیت سنی برای استفاده از انها

  • امکان به کار بردن انواع آرایش دائم برای همه متقاضیان

  • زیبایی بودن چهره در تمامی طول روز و شب و در هر حالتی

  • و...

این مزایا موجب شده اند تا بسیاری از روش های قدیمی آرایشی کنار زده شوند و آرایش دائم جایگزین آنها گردند. به همین دلیل خدمات آرایش دائم به عنوان اصلی ترین خدمات زیبایی آرایشگاه ها به حساب می آید.

هزینه آرایش دائم

هزینه آرایش دائم بسیار مقرون به صرفه است و همه به راحتی میتوانند از انواع مختلف این خدمات زیبایی استفاده کنند. به صورت کلی هزینه آرایش دائم به دو بخش تقسیم می شود که عبارتند از: هزینه اولیه آرایش دائم و هزینه ترمیم. هزینه اولیه مبلغ بالاتر است و کسانی که برای اولین بار قصد استفاده از یک نوع خدمات آرایشی دائم را داشته باشند باید این هزینه را برای مرتبه اول بپردازند؛ اما هزینه ترمیم به نگهداری و افزایش دوام خدمات زیبایی دائم مربوط می شود و در مواقعی که به ترمیم آنها نیاز باشد باید هزینه آن را پرداخت کرد که این هزینه در مقایسه با مبلغ اولیه بسیار کمتر است و نیمی از هزینه اولیه خواهد بود. از طرف دیگر مسائلی وجود دارند که بر روی هزینه آرایش دائم تاثیر گذار هستند و میتوانند موجب افزایش یا کاهش آن شوند که این مسائل از قبیل زیرند:

  • دستمزد آرایشگر

  • سالن زیبایی

  • کیفیت مواد اولیه

آرایشگرهایی که در سطح کشور به ارائه خدمات سالن های زیبایی می پردازند و آرایش دائم برای مشتریان انجام می دهند از سطح و کیفیت کاری متفاوتی برخوردار هستند که مسلما انجام این امور نزد بهترین آرایشگر ها نتیجه بهتری به همراه خواهد داشت و از این جهت معمولا دستمزد آرایشگرهایی که کیفیت کاری بالاتری دارند بیشتر خواهد بود. علاوه بر آن سالن های زیبایی بر اساس موقعیت مکانی، میزان شهرت و اعتبار و کیفیت کاری که دارند از تعرفه های متفاوتی برخوردار هستند که بر روی هزینه آرایش دائم تاثیر مستقیم خواهند داشت. مورد بعدی که از اهمیت زیادی برخوردار است و بر روی هزینه نیز موثر واقع می شود، کیفیت مواد اولیه است. مواد اولیه باید بسیار با کیفیت باشند و هر چه کیفیت آنها بالاتر باشد، جلوه طبیعی تری به وجود می آید و شرایط بسیار مناسب تری ایجاد خواهد شد. به همین دلیل باید حتما به آن توجه داشته باشید.

دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی