| کد مطلب: ۱۸۵۲۹

انتقال وجه به صورت کارت به کارت را آنلاین انجام دهید

انتقال وجه به صورت کارت به کارت را آنلاین انجام دهید

اگر به‌دنبال بررسی سقف انتقال وجه کارت به کارت هستید ابتدا باید روش انتقال وجه مورد نظر خود را مشخص و سپس به بانک مبدا توجه کنید. چراکه هر بانک از یک سقف مجاز پشتیبانی می‌کند.

امروز انتقال وجه کارت به کارت به‌راحتی از داخل خانه یا محیط کار قابل انجام است. در واقع لازم نیست برای واریز وجه به حساب شخصی دیگر، از خانه خارج شوید یا در برنامه شغلی خود اختلال به‌وجود بیاورید، بلکه با در دست داشتن موبایل و استفاده از یک برنامه کاربردی، این فرآیند به‌راحتی قابل انجام است.

انتقال وجه از مهم‌ترین فرآیندهایی به‌شمار می‌آید که احتمالا در طول روز، طی یک هفته یا حتی اول هر ماه برای واریز بدهی‌هایی مانند اجاره‌خانه مجبور به انجام آن هستید. پایین بودن سقف برداشت یکی از مهم‌ترین دلایل انتقال وجه محسوب می‌شود. اما سقف انتقال چقدر است؟ چگونه می‌توان کارت‌به‌کارت را در کوتاه‌ترین زمان انجام داد؟ در ادامه با این موارد آشنا می‌شوید.

سقف کارت به کارت به صورت آنلاین در سال ۱۴۰۳

انتقال وجه کارت به کارت به‌صورت آنلاین این امکان را به‌وجود می‌آورد با کم‌ترین دردسر و زمانی که در حال تماشای سریال محبوب خود هستید یا حین میل کردن یک فنجان چای، وجه مورد نظر را به حساب دوست، آشنا یا هم‌کار خود انتقال دهید.

اما سقف انتقال وجه به‌صورت آنلاین در سال جدید چقدر است؟ دراین‌خصوص باید گفت بسته به اینکه از کدام روش برای کارت به کارت استفاده کنید، این مبلغ بین یک تا 10 میلیون تومان متغیر است.

برخی بانک‌ها که روی هاب فناوران قرار گرفته‌اند از انتقال وجه 3 تا 5 میلیون تومانی پشتیبانی می‌کنند. ضمن اینکه در آینده‌ای نزدیک تمام‌ بانک‌ها روی هاب قرار می‌گیرند. پس باید انتظار داشت که سقف انتقال وجه کارت به کارت آن‌ها نیز افزایش پیدا کند.

درصورتی‌که از موبایل‌بانک استفاده کنید، معمولا تا سقف 10میلیون تومان انتقال وجه برای شما امکان‌پذیر است. اما این برنامه‌ها امکانات محدودی دارند و به همین دلیل نیز احتمالا احساس کنید نصب آن‌ها روی گوشی بیهوده است. در این شرایط نصب اپلیکیشن‌های پرداخت توصیه می‌شود.

روش‌های انتقال وجه کارت به کارت و سقف تراکنش آن‌ها

سقف تراکنش در هر روش ممکن است متفاوت باشد اما به‌طور کلی این مورد را بانک مشخص می‌کند. در واقع برخی بانک‌ها ممکن است از سقف انتقال بالا پشتیبانی کنند و برخی دیگر، تنها کارت به کارت یک میلیون تومانی را برای مشتریان خود مجاز بدانند.

به‌طور کلی روش‌های مختلفی برای انتقال وجه وجود دارد که در ادامه با سقف آن‌ها آشنا می‌شویم. اما بهتر است برای کسب اطلاعات دقیق، از سامانه بانکی خود نیز کمک بگیرید. روش‌های موجود و سقف انتقال هرکدام به‌صورت زیر است.

  • سقف انتقال با همراه بانک: موبایل‌بانک‌ها معمولا از بالاترین میزان سقف انتقال یعنی 10میلیون تومان پشتیبانی می‌کنند. با نصب این برنامه‌ها، روزانه تا سقف 10‌میلیون واریز وجه به حسابی دیگر امکان‌پذیر خواهد بود.

  • اپلیکیشن‌های پرداخت: روش کاربردی دیگری که برای انتقال وجه کارت به کارت وجود دارد، نصب اپلیکیشنهای پرداخت است. این برنامه‌ها با توجه به قرارگیری بانک روی هاب‌فناوارن، سقف مشخصی در اختیار کاربران قرار می‌دهند که این سقف بین یک تا ۱۰میلیون تومان متغیر است.

  • دستگاه عابربانک: با مراجعه به خودپرداز معمولا تا سقف ۱۰میلیون تومان کارت‌ به‌ کارت مجاز است. اما این روش به‌صورت آنی انجام نمی‌شود و برای دسترسی با عابربانک مجبور هستید از خانه خارج شوید. به همین دلیل نیز در دنیای مدرن و تکنولوژی‌محور امروز، خیلی گزینه کاربردی و ایده‌آلی به‌شمار نمی‌آید.

چه زمان برای انتقال وجه باید به بانک مراجعه کنیم؟

با توجه به تورم و گرانی‌های موجود، در موارد بسیاری سقف انتقال ۱۰میلیون تومانی نیازهای افراد را برآورده نمی‌کند. به همین دلیل نیز به‌دنبال روشی هستند تا با استفاده از آن، بتوانند مبلغ بیشتری را به حساب شخص مورد نظر خود انتقال دهند.

بانک مرکزی با درنظرگرفتن شرایط حاکم، سقف انتقال ۲۰۰میلیون تومانی را مجاز کرده است. در واقع زمانی که باید مبلغ بالایی در حد ۲۰۰میلیون تومان انتقال دهید، برای انجام این فرآیند لازم است به بانک مراجعه کنید. چراکه هیچ‌کدام از روش‌های گفته‌شده از این سقف پشتیبانی نمی‌کنند.

تعرفه دریافت موجودی حساب در سال ۱۴۰۳

احتمالا پیش آمده که قبل‌از انتقال وجه کارت به کارت، به‌دنبال بررسی موجودی حساب خود باشید. آیا از کارمزد انجام این فرآیند آگاه هستید؟ در طول روز چند بار از حساب خود موجودی می‌گیرید؟ با دریافت موجودی کارت با روش‌های آنلاین موجود، ۱۴۴تومان از حساب شما کسر می‌شود. شاید این مبلغ به‌ظاهر ناچیز باشد اما برای افرادی که در طول روز چندین‌بار موجودی خود را چک می‌کنند ممکن است کمی هزینه‌بر شود.

اگر فراموش کرده‌اید در چند تراکنش آخر، چه مبالغی به حساب شما واریز یا از آن کم‌ شده بهتر است ۱۰ گردش آخر را به‌صورت آنلاین مشاهده کنید. کارمزد اعلام ۱۰ گردش آخر نیز ۲۶۵تومان است.

برای دریافت موجودی حساب می‌توانید به خودپرداز مراجعه کنید؛ اما بهترین کار نصب اپلیکیشنی کاربردی است که خدمات موبایل‌بانک را اختیار شما قرار دهد. با کمک این نوع برنامه‌ها دیگر لازم نیست برای انجام تراکنش‌های مختلف از خانه خارج شوید و وقت خود را تلف کنید.

انجام تمام خدمات بانکی با نصب یک اپلیکیشن

اگر مبالغی که همواره انتقال می‌دهید، بین یک تا 10میلیون تومان یا حتی کم‌تر از این مقدار هستند، با نصب اپلیکیشنی که تمام خدمات همراه‌بانک را دارد می‌توانید بدون خارج شدن از خانه به‌راحتی انتقال وجه را انجام دهید.

سوپر اپلیکیشن تاپ برنامه‌ای است که به شما در این مسیر کمک می‌کند. با نصب تاپ به تمام خدمات بانکی مانند انتقال وجه، مشاهده موجودی و مشاهده 10 گردش آخر حساب دسترسی خواهید داشت. کارمزد خدمات در این برنامه همان مبلغی بوده که توسط بانک مرکزی تعیین شده است.

ضمن اینکه این سوپر اپلیکیشن خدمات متعدد دیگری نیز دارد تا از نصب برنامه‌های غیرکاربردی بی‌نیاز شوید، اگر می‌خواهید به دنیایی از سرویس‌های کاربردی و تمام خدمات بانکی دسترسی داشته باشید، بهتر است در اولین فرصت این اپلیکیشن را روی موبایل خود نصب کنید.

یک سوپر اپلیکیشن یک جایگزین عالی برای بانک

سقف انتقال وجه کارت به کارت برای هر بانک متفاوت است؛ اما بسته اینکه کدام روش را برای انجام این فرآیند انتخاب کنید، معمولا بین یک تا 10میلیون تومان خواهد بود. لازم است بگوییم بسیاری از بانک‌ها در روش آنلاین از مبلغ 3 و 5میلیون تومان پشتیبانی می‌کنند. برای انجام این نوع تراکنش و دیگر و فرآیندهای بانکی می‌توانید سوپری اپلیکیشن تاپ را که امنیت بالایی دارد روی موبایل خود نصب کنید.

دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی