| کد مطلب: ۱۷۷۱۱

احتمال وقوع سیل در محورهای شمالی

احتمال وقوع سیل در محورهای شمالی

جانشین پلیس راه کشور گفته است که بنابر پیش‌بینی سازمان هواشناسی احتمال وقوع سیل در محورهای شمالی کشور اعم از فیروزکوه، هراز و چالوس همچنان وجود دارد و هموطنان سفرهای خود را تا مساعد شدن شرایط آب‌وهوایی به تعویق بیاندازند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محبی، جانشین پلیس راه کشور در این باره گفت: «باتوجه به سیل روز گذشته که در محور فیروزکوه بعد از سوادکوه در محدوده چم‌چم اتفاق افتاد با حضور همکاران پلیس راه در صحنه بلافاصله مسیر به‌صورت رفت و برگشت کاملاً مسدود شد.»

او ادامه داد: «تعدادی خودرو که سرنشینان آن داخل خودروها گرفتار شده بودند توسط همکاران پلیس‌راه، انتظامی و راهداری و عزیزان هلال‌احمر نجات پیدا کردند. همچنان محور فیروزکوه مسدود است و تردد امکان‌پذیر نیست.»

محبی گفت: «به رانندگان توصیه می‌کنیم که اگر قصد سفر به استان‌های شمالی دارند از تردد در محور فیروزکوه پرهیز کنند. مسیرهای جایگزین محور هراز، آزادراه تهران شمال، چالوس و آزاده‌راه قزوین رشت را انتخاب کنند. بنابر پیش‌بینی سازمان هواشناسی احتمال وقوع سیل در محورهای شمالی کشور اعم از فیروزکوه، هراز و چالوس همچنان وجود دارد و هموطنان سفرهای خود را تا مساعد شدن شرایط آب‌وهوایی به تعویق بیاندازند.»

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی