| کد مطلب: ۲۳۳۹۶

هر ۳ میلیون، یک شانس

قرعه‌کشی روزانه‌ی ۹۰۰ میلیونی بلو همچنان ادامه دارد

قرعه‌کشی روزانه‌ی ۹۰۰ میلیونی بلو همچنان ادامه دارد

در آخرین کمپین بلو که از ۱۷ مهرماه شروع شده و تا 30 مهرماه ادامه دارد، هر روز به ۳۰ نفر، 30 میلیون تومان جایزه داده می‌شود

به گزارش روابط عمومی بلوبانک، در این مدت تمام کسانی که موجودی حساب آن‌ها حداقل سه میلیون تومان است در قرعه‌کشی شرکت داده می‌شوند و هر سه میلیون تومان یک امتیاز یعنی یک شانس در قرعه‌کشی به آن‌ها می‌دهد. هر چه موجودی حساب بیشتر باشد، امتیاز بیشتر و شانس شرکت در قرعه‌کشی هم بیشتر خواهد بود. برای دیدن امتیاز خود می‌توانید به بخش بلوکلاب در اپلیکیشن سر بزنید. دارندگان حساب بلوجونیور هم می‌توانند با پشتیبانی تماس گرفته و از امتیاز خود مطلع شوند.

در این کمپین ۱۴ روزه، تمام کسانی که حساب بلو و حساب بلوجونیور دارند به شرط داشتن حداقل سه میلیون تومان پول در حساب خود در این قرعه‌کشی شرکت داده می‌شوند. فرقی ندارد پول شما در حساب اصلی یا باکس باشد؛ این سه میلیون تومان مجموع موجودی حساب اصلی و باکس‌های شماست.

امتیاز کاربران در پایان هر روز محاسبه شده و قرعه‌کشی صورت می‌گیرد و ساعت ۱۱ صبح فردا جایزه برنده‌ها به حساب‌شان واریز شده و اسامی آن‌ها در اینجا و صفحه اینستاگرام بلو اعلام می‌شود.

نکته‌ی جالب توجه این است که مهم نیست هر کاربر، چه زمانی حساب باز کرده باشد؛ همین که موجودی حساب در پایان روز حداقل ۳ میلیون تومان باشد در قرعه‌کشی شرکت داده می‌شود.

فراموش نکنید هر کاربر، هر روز به ازای هر یک امتیاز، یک شانس شرکت در قرعه‌کشی روزانه‌ی بلو را دارد و می‌تواند یکی از ۳۰ نفر برنده باشد و هر روز تا پایان سی‌ام مهرماه این فرآیند تکرار می‌شود.

برای شرکت در قرعه‌کشی تنها کافی است حساب بلو یا بلوجونیور داشته باشید یا یک حساب در این اپلیکیشن‌ها باز کنید و سه میلیون تومان در حساب‌تان موجود باشد.

 

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی