| کد مطلب: ۲۰۰۳۶

برگزاری جشنواره قرعه کشی مختص به حساب‌های قرض‌الحسنه است

برگزاری جشنواره قرعه کشی مختص به حساب‌های قرض‌الحسنه است

مدیر بانک سینا منطقه خراسان گفت: برگزاری جشنواره قرعه کشی مختص به حساب‌های قرض‌الحسنه است. سیامک شمسایی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: بانک سینا در مشهدمقدس دارای ۱۳ شعبه فعال است که پاسخگوی نیاز زائران و مجاوران حریم رضوی می‌باشند.

شمسایی عنوان کرد: سیاست‌های بانک سینا که سهامداران اصلی‌‎اش بنیاد مستضعفان و صندوق توسعه ملی هستند، این است که علاوه بر اعطای تسهیلات به واحد‌های صنعتی، اشخاص حقیقی و حقوقی، در امور عام‌المنفعه نیز حضور فعال داشته باشد.

وی افزود: احداث مدارس در مناطق محروم کشور با هدف ایجاد فضای آموزشی برای کودکان مناطق کم‌برخوردار و همچنین اهدای آمبولانس به مناطقی که نیازمند زیرساخت‌های بهداشتی هستند از جمله این فعالیت‌ها بوده است.

مدیر بانک سینا منطقه خراسان بیان کرد: یکی از اقدامات مهم بانک سینا برای تشویق و ترغیب مشتریان به این سنت نیکو، برگزاری جشنواره قرعه کشی مختص به حساب‌های قرض‌الحسنه است.

وی ادامه داد: بانک سینا در سال جاری ۱۵۸ فقره وام ازدواج، ۱۳۰ فقره وام فرزندآوری و ۲۰۶ فقره وام ودیعه مسکن در خراسان رضوی اعطا کرده است که در حال حاضر صف وام ازدواج در این استان وجود ندارد.

وی گفت: به منظور امکان بهره مندی صاحبان سپرده قرض الحسنه ارزی از مزایای قرعه کشی، مقرر گردید، نرخ متناظر ارز مربوطه در تاریخ ۱۴۰۳/۶/۳۱ (با رعایت حداقل موجودی یک میلیون ریال ) ملاک عمل قرار گیرد.

وی با بیان اینکه جوایز قرعه‌کشی قرض الحسنه پس انداز دوره هشتم به شرح ذیل می باشد، افزود: جایزه نقدی ۲/۵میلیارد ریالی  ۲۰۰ فقره به مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال و جایزه نقدی ۱۰ میلیون ریالی  ۵۰۰۰ فقره به مبلغ ۵۰ میلیارد ریال و همچنین جایزه نقدی ۵ میلیون ریالی ۲۵۰۰۰ فقره به مبلغ ۱۲۵ میلیارد ریال می باشد. وی با اشاره به شرایط قرعه کشی قرض الحسنه پس انداز عنوان کرد:

دوره قرعه کشی ار ۱۴۰۲/۷/۱ الی ۱۴۰۳/۶/۳۱ تعیین می گردد، قرعه کشی در مهرماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی