| کد مطلب: ۱۷۴۲۶

ثبت‌نام در الکام‌پیچ

ثبت‌نام در الکام‌پیچ

ثبت‌نام در یکی از بخش‌های جانبی نمایشگاه الکامپ آغاز شده است؛ رویداد الکام‌پیچ که به گفته برگزارکنندگان یکی از بخش‌های مهم جانبی الکام استارز در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳ است، قرار است به سه استارتاپ برتر به ترتیب ۲۰۰ میلیون تومان، ۱۰۰ میلیون تومان و ۵۰ میلیون تومان به‌صورت نقدی پرداخت شود.

نمایشگاه الکامپ که قرار بود از ۸ تا ۱۱ تیرماه برگزار شود، به‌دلیل انتخابات ریاست‌جمهوری، زمان برگزاری خود را به ۹ تا ۱۲ تیرماه تغییر داد.

حالا ثبت‌نام در یکی از بخش‌های جانبی این نمایشگاه نیز آغاز شده است؛ رویداد الکام‌پیچ که به گفته برگزارکنندگان یکی از بخش‌های مهم جانبی الکام استارز در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳ است، قرار است به سه استارتاپ برتر به ترتیب ۲۰۰ میلیون تومان، ۱۰۰ میلیون تومان و ۵۰ میلیون تومان به‌صورت نقدی پرداخت شود.

در الکام‌پیچ استارتاپ‌های دارای ایده‌های برتر در تمام حوزه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات و اقتصاد دیجیتال به رقابت می‌پردازند و خود را در معرض قضاوت داوران قرار می‌دهند.

متقاضیان برای حضور در رویداد الکام‌پیچ می‌توانند با مراجعه به نشانی https://forms.formool.ir/‌Pitch با طی کردن مراحل لازم، ثبت‌نام کنند.

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی