| کد مطلب: ۲۱۰۸۴

مدیر فرهنگی شاخص

ایرج راد، بازیگر و رئیس هیئت‏‌مدیره خانه تئاتر

مدیر فرهنگی شاخص

من بهروز غریب‌پور را سال‌هاست که می‌شناسم؛ از زمانی که دانشجوی دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران بودم. او از همان زمان دارای شخصیتی برجسته و هنرمندی شایسته بود به‌خصوص در زمینه‌ نمایش‌های عروسکی فعالیت فراوان داشت.

یکی از وجوه بارز شخصیت بهروز غریب‌پور علاوه بر وجه هنری، توانایی مدیریتی اوست؛ او مدیری بسیار ارزشمند و شاخص در عرصه‌ فرهنگی است و یکی از مهم‌ترین کارهایش پایه‌گذاری فرهنگسرای بهمن و مدیریت آن‌ بود. مکانی که پیش از تبدیل شدن به فرهنگسرا، کشتارگاه بود و به همت او تبدیل به مکانی فرهنگی شد.

از دیگر کارهای مهم بهروز غریب‌پور شکل دادن به خانه هنرمندان ایران بود. کارهایی که نشان از فعالیت گسترده و قابل توجه او در زمینه امور فرهنگی و هنری دارد. غریب‌پور همچنین از سبک‌وسیاق خاصی در نمایش‌ عروسکی در قالب اپرا برخوردار است و تاکنون آثار شاخصی را در تالار فردوسی روی صحنه برده است.

بهروز غریب‌پور در زمینه کار اجرایی از شخصیتی ارزنده‌ برخوردار است و کارهای اجرایی او، در تمام عرصه‌ها، نشان‌دهنده‌ توانمندی و همچنین مدیریت خوبش است؛ چه در زمینه‌ خلق اثر هنری و چه در زمینه امور مدیریتی. هیچ‌کدام این‌ کارها، کارهای ساده‌ای نبوده‌اند؛ اموری حساس و گسترده که شکل‌گیری‌شان به ارتباطاتی صحیح، شناختی درست و مدیریتی کارآمد نیازمند بوده است. 

شخصیت بارز و هنرمندانه بهروز غریب‌پور همچنین در زمینه ایجاد مکان‌هایی برای عرضه کارهای هنری به وضوح پیداست. با این حساب در یک کلام می‌توانم بگویم او یکی از شخصیت‌های شاخص در زمینه‌ امور هنری به‌خصوص در ارتباط با نمایش‌های عروسکی، همچنین امور مربوط به مدیریت فرهنگی است.

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی