| کد مطلب: ۲۳۰۷۲

نباید افراد توانمند را کنار بگذاریم

نباید افراد توانمند را کنار بگذاریم

محمدجعفر قائم‌پناه، سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری در آیین معارفه معاون پشتیبانی نهاد ریاست‌جمهوری در توضیح انتصابات اخیر در این نهاد گفت: «بالاخره تغییر و تحولاتی در کشور روی داده و در نظام مردم‌سالار جمهوری اسلامی با رای مردم، دولتی بر سر کار آمده و طبیعی است که افرادی در سمت‌ها قرار گیرند که در راستای جلب نظر مردم باشد.

محمدجعفر قائم‌پناه، سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری در آیین معارفه معاون پشتیبانی نهاد ریاست‌جمهوری در توضیح انتصابات اخیر در این نهاد گفت: «بالاخره تغییر و تحولاتی در کشور روی داده و در نظام مردم‌سالار جمهوری اسلامی با رای مردم، دولتی بر سر کار آمده و طبیعی است که افرادی در سمت‌ها قرار گیرند که در راستای جلب نظر مردم باشد. نظام مردم‌سالاری یک دستاورد بشری است و طبق آن افرادی به قدرت می‌رسند که مردم آنان را انتخاب کرده باشند.»

وی یادآور شد: «اکنون که مردم به ما رای داده‌اند نباید به دنبال خالص‌سازی باشیم و رقبا را با عناوینی مانند ضدانقلاب کنار بزنیم. ما همه بازیگران عرصه سیاسی هستیم و تلاش‌مان باید در جهت خدمت به مردم و منافع ملی باشد. در تغییر و تحولاتی که اتفاق می‌افتد نباید افراد توانمند را کنار بگذاریم، اما طبعاً وزن آن جریان که مردم به آن رای داده‌اند، باید بیشتر باشد. ریاست‌جمهوری یک نهاد سیاسی است، اما بدنه کارشناسی و نخبه آن نباید در تغییرات سیاسی دستخوش تغییر شود.»

 

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی