| کد مطلب: ۱۴۱۹۸

به تندروها فرصت نمی‌دهند

به تندروها فرصت نمی‌دهند

عباس سلیمی‌نمین، تحلیلگر سیاسی اصول‌گرا گفت: کیفیت تندرو‌ها توسط دیگران دنبال نخواهد شد و قطعاً نمی‌توانند تحرکات رادیکال‌شان را دنبال کنند. همچنین باید بدانیم که این پایداری، پایداری چند سال پیش نیست. یعنی جبهه پایداری عنان خودش را در اختیار چند چهره تندرو و جنجالی نخواهد گذاشت.

عباس سلیمی‌نمین، تحلیلگر سیاسی اصول‌گرا در گفت‌وگو با رویداد ۲۴ در پاسخ به نگرانی‌ها از بابت قدرت گرفتن چهره‌های تندرو در مجلس آینده گفت:«با قضاوت تندروی گروهی اندک نمی‌شود درباره رفتار و مرام یک طیف گسترده سیاسی حکم صادر کرد. بله، تعدادی از چهره‌های منتسب به جریان اصولگرایی به مجلس راه یافته‌اند که قطعاً در درون مجلس درگیری‌های زیادی خواهند داشت. اما در درون مجلس عقلایی که چه از تهران و چه از شهر‌های دیگر به مجلس راه یافته‌اند، قطعاً میدان چندانی به عناصری که در برخورد‌ها و تعاملات پایبند به مبانی نیستند، نخواهند داد.»

وی اضافه کرد: «به شما می‌گویم، کیفیت تندرو‌ها توسط دیگران دنبال نخواهد شد و قطعاً نمی‌توانند تحرکات رادیکال‌شان را دنبال کنند. همچنین باید بدانیم که این پایداری، پایداری چند سال پیش نیست. یعنی جبهه پایداری عنان خودش را در اختیار چند چهره تندرو و جنجالی نخواهد گذاشت.»

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی