| کد مطلب: ۱۹۴۱۶

در محصولات پوستی دنبال کوآنزیم کیوتن باشید

در محصولات پوستی دنبال کوآنزیم کیوتن باشید

با افزایش آگاهی مردم نسبت به اهمیت سلامت سلولی و نقش آن در زیبایی و سلامت پوست، افراد بیشتری به سلامت سیستم‌های درون سلولی اهمیت می‌دهند.یک از مهمترین این فاکتورها کیوتن است.

کوآنزیم کیوتن یک آنتی اکسیدان داخل سلولی است که به طور طبیعی توسط اکثر سلول‌های بدن ساخته می‌شود و به تولید انرژی در سلول‌های بدن کمک می‌کند .این آنزیم از سلول‌ها در برابر آسیب‌های اکسیداتیو باکتری‌ها و ویروس‌های بیماری‌زا محافظت می‌کند و ایمنی بدن را افزایش می‌دهد. به طورکلی تمام اعضای بدن کیوتن تولید می‌کنند ولی بالاترین میزان تولید آن در قلب، کبد، کلیه، ریه‌ها و پانکراس است.

معجزه کیوتن روی پوست

یکی از مهمترین تاثیرات کیوتن، روی پوست است. استفاده از کیوتن به روی پوست، آسیب اکسیداتیو ناشی از اشعه فرابنفش را کاهش می‌دهد و حتی عمق چین و چروک‌ها را به طرز شگفت انگیزی از بین می‌برد.

استرس اکسیداتیو زمانی اتفاق می‌فتد که مولکول‌های مضری به نام رادیکال آزاد در سلول‌ها تولید می‌شود و از سطح آنتی اکسیدان‌های موجود در بدن فراتر می‌رود.این اتفاق بزرگترین دشمن پوست است. استرس اکسیداتیو باعث تجزیه کلاژن شده،  عملکرد سلولهای پوست را مختل می‌کند و حتی ممکن است باعث سرطان پوست شود.

با بوتاکس خداحافظی کن

اگر به دنبال روشی سیستماتیک و موثر برای رفع چین و چروک‌های پوستی خود هستید ، کیوتن راه نجات را به شما نشان می‌دهد. این ماده با خاصیت آنتی اکسیدانی خود، فعالیت ملانوسیت‌ها را محدود می‌کند.این امر قدرت ساخت رنگدانه یا‌هان ملانین را در سلول‌های پوستی کاهش می‌دهد و موجب یکنواختی و یکدستی رنگ پوست و از بین رفتنتدریجی قرمزی و لک‌های پوستی می‌شود.

کیوتن ترکیب بسیار ملایمی‌دارد و از آنجا که به طور طبیعی در بدن ما موجود است، نمی‌تواند پوست را دچار آلرژی کند.

کیوتن برای کسانی که روزانه ساعت‌های زیادی را در معرض آلودگی‌های محیطی و نور آفتاب قرار می‌گیرند بسیار مناسب است.این ماده می‌تواند آسیب‌های کوتاه مدت عوامل زیان بار برای پوست را کاهش داده و با آسیب‌های ناشی از افزایش سن، مقابله کند.

دستمال مرطوب را جدی بگیرید

حالا که با مفهوم کیوتن و کاربردهای آن آشنا شدید ، شاید برای شما جذاب باشد که بدانید این ترکیب در چه محصولات مراقبتی پوستی استفاده می‌شود؟

برندهای بسیاری با ترکیبات حاوی کیوتن به همراه مواد مغذی دیگر، محصولات ضد چروک قوی و اثربخش به بازار عرضه کرده‌اند.

برای اینکه متوجه شوید این ماده معجزه آسا در کدام محصولات وجود دارند باید حتما قبل از خرید از محتویات آن خبر داشته باشید. در محصولات ایرانی برندهای محدودی هستند که از این ماده استفاده کرده باشند. اما با کمی سرچ حتما متوجه می‌شوید که کدام برندها کیوتن را در فرمولاسیون خود جدی گرفته‌اند. میسلارواترها و دستمال‌های مرطوب و کرم‌های آبرسان محصولاتی هستند که معمولا کیوتن را در خود جا داده‌اند. این محصولات به طرز شگفت‌آوری با خاصیت جوانسازی ، به شادابی و طراوت پوست کمک کرده و از بروز چین و چروک‌ها جلوگیری می‌کنند.

این دست محصولات زیبایی، در محافظت از پوست و تامین نیازهای آن، بسیار خوب عمل می‌کنند.چرا که پایداری بالایی نسبت به دیگر عناصر آنتی اکسیدان مثل ویتامین سی و آهن دارند و با گذشت زمان یا قرار گیری در معرض هوا، غیرفعال نمی‌شوند.

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی