| کد مطلب: ۲۱۵۴۵

بررسی مجدد درخواست اساتید علامه

بررسی مجدد درخواست اساتید علامه

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی گفته است، هر استادی که ارتباط استخدامی‌اش با دانشگاه قطع شده، اگر درخواست همکاری مجدد بدهد، دانشگاه موظف به بررسی مجدد این درخواست است.

به گزارش ایلنا، عبدالله معتمدی درباره‌ بررسی بازگشت اساتیدی که با آنها قطع همکاری شده است، گفت: «اگر عضوی از اعضای هیئت‌علمی بعد از پنج سال ارتقاء پیدا نکند، قانون به دانشگاه اجازه‌ی قطع همکاری می‌دهد. البته هر استادی که ارتباط استخدامی‌اش با دانشگاه قطع شده، اگر درخواست همکاری مجدد به دانشگاه بدهد، دانشگاه موظف به بررسی مجدد این درخواست است.»

او درباره خبر منتشرشده در هفته‌های گذشته، مبنی بر تعیین ضرب‌الاجل از سوی دانشگاه علامه طباطبایی برای تخلیه خوابگاه‌ دخترانه‌ این دانشگاه، گفت: «این حرف درست نیست. از آنجایی که ما ترم تابستانی نداریم، درنتیجه تنها دانشجویانی در تابستان می‌توانند از خوابگاه استفاده کنند که در شهریورماه دفاع می‌کنند. یعنی قاعده این است که دانشجویان ارشد و دکتری ما که در شهریورماه دفاع می‌کنند، می‌توانند و مجازند که در طول تابستان در خوابگاه ساکن باشند. چون ممکن است بخواهند جمع‌آوری اطلاعات کنند و دسترسی به استاد داشته باشند.»

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی