| کد مطلب: ۱۶۴۲۲

احداث ۲ آرامستان جدید در تهران

احداث ۲ آرامستان جدید در تهران

مدیرعامل سازمان بهشت‌زهرا(س) با اشاره به احداث ۲ آرامستان جدید در تهران در سال جاری از کاهشی شدن آمار دفن در بهشت زهرا(س) از سال آینده خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمدجواد تاجیک گفت: «لایحه مکان‌یابی و احداث آرامستان‌ها به شورای شهر تهران ارسال می‌شود و هر زمان محتویات این لایحه تأیید شود، مکان احداث هم اعلام خواهد شد. با توجه به وضعیت جمعیتی تهران تا ۵۰ سال آینده حداقل ۷ میلیون قبر نیاز داریم.»

او ادامه داد: «تدبیر شورا و شهرداری تهران این است که در این دوره نقاطی را شناسایی، تملک و آماده کنیم که نیاز شهر تهران تا ۵۰ سال آینده مرتفع شود. در لایحه ۴ نقطه در ۴ پهنه تهران یعنی جنوب‌غرب، شمال‌غرب، جنوب‌شرق و شمال‌شرق پیشنهاد شده که حتماً باید دو نقطه همزمان در شرق و غرب احداث و راه‌اندازی شود.

آمار دفن در بهشت زهرا(س) از سال آینده کاهشی خواهد بود چون می‌خواهیم برویم در آرامستان‌های دیگر که احداث می‌شود «دفن روز» را انجام دهیم.

امیدواریم در سال جاری بتوانیم دو نقطه را آماده کنیم و سال بعد هم دو نقطه دیگر و نهایتاً یک نقطه پنجمی هم برای موضوع بحران، شرایط خاص و سایت پشتیبان آماده کنیم که در یکی از نقاط جنوبی پیش‌بینی شده است.»

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی