| کد مطلب: ۱۴۷۳۷

ماجرای جدید در وزرا

دیروز عکسی در شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست می‌شد که در توضیحش نوشته شده بود:‌ «جایی که سر حجاب خانومارو میارن، الان جلو درش یه خانم و آقای سن بالا و یه پسر جوون گریه و جیغ می‌زدن، می‌گفتن دخترمون سالم رفت داخل الان، میگن داشتن می‌زدن تو سرشون، گریه می‌کردن می‌گفتن بچه‌مون‌رو کشتن.» بعد از انتشار این گفته‌ها،‌ واکنش‌های زیادی از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که خواهان توضیح مقامات قضایی دراین‌باره بودند.

این اظهارات درحالی گفته شد که از شنبه گذشته طرحی موسوم به طرح «نور» برای مقابله با بی‌حجابی در سراسر کشور اجرا شده و با انتشار فیلم‌هایی از لحظات بازداشت زنان در خیابان‌ها، واکنش‌برانگیز شده است.

اما دقایقی از انتشار این خبر نگذشته بود که خبرگزاری ایرنا خبری با تیتر فوت یکی از اراذل و اوباش در پایتخت، در گفت‌وگو با یک منبع مطلع منتشر کرد و نوشت: «یک‌نفر از اراذل و اوباش که قبلاً توسط پلیس به‌خاطر ایجاد ناامنی دستگیر شده بود، در بازداشتگاه فوت کرده است. این فرد اواخر سال گذشته به‌دلیل ایجاد ناامنی و مزاحمت و اقدام به تخریب چندین خودرو، تحت تعقیب پلیس بود و اوایل فروردین‌ماه امسال دستگیر شد.»

به گفته او، متهم که با استفاده از سلاح سرد به ماموران هنگام دستگیری حمله کرد، با شلیک گلوله به پا، متوقف و توسط پلیس دستگیر و برای انجام اقدامات درمانی به بیمارستانی منتقل شد.

او با بیان اینکه این فرد سپس برای انجام تحقیقات به معاونت عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ منتقل شد، گفت: «او در زمان استراحت در بازداشتگاه ساعت ۱۲ شب گذشته فوت کرد که تحقیقات پلیس دراین‌زمینه آغاز شده تا علت فوت مشخص شود.»

این منبع آگاه که خواست نامی از او برده نشود به ایرنا گفته که چنین خبری از اساس دروغ است، چون مدت‌هاست کسی را به‌خاطر مسئله حجاب به ساختمان وزرا منتقل نمی‌کنند چون این مکان به نگهداری اراذل و اوباش، زورگیران و سارقان سابقه‌دار اختصاص دارد.

روز گذشته مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران اطلاعیه‌ای منتشر کرد که طی آن خبر فوت در ساختمان وزرا را تکذیب کرد. در این اطلاعیه آمده: «خبر فوت به دلیل حجاب در ساختمان وزرا کذب و این ساختمان مرکز مبارزه با ارازل و اوباش و سارقین حرفه‌ای بوده و ارتباطی با سایر ماموریت‌های پلیس ندارد.»

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی