| کد مطلب: ۱۴۵۱۸

اجرای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی

اجرای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی

دبیر مرکز رصد، پایش و مدیریت آسیب‌های اجتماعی کلانشهر تهران گفت: ساماندهی معتادین متجاهر طرح جامع شهرداری است و توسط مناطق ۲۲ گانه و ۱۲۴ ناحیه شهرداری تهران در حال انجام است.

عبدالمجید رحمانی، دبیر مرکز رصد، پایش و مدیریت آسیب‌های اجتماعی کلانشهر تهران با تاکید بر اینکه ساماندهی معتادین متجاهر، طرح جامع شهرداری است که تقریباً تمام اجزای شهرداری در آن فعال هستند، گفت: این طرح توسط مناطق ۲۲ گانه و ۱۲۴ ناحیه شهرداری تهران در حال انجام است.

معاونت‌های امور مناطق، اجتماعی و فرهنگی و خدمات شهری شهرداری تهران نیز در این طرح با سایر بخش‌ها همکاری می‌کنند تا کار به نتیجه برسد. او گفت: از مجموعه کارهایی که در این طرح دنبال می‌شود؛ بحث ساماندهی مشاغل و زباله‌گردها با معاونت خدمات شهری است.

بحث متکدیان، معتادان متجاهر، کودکان کار و خیابان و ساماندهی بی‌خانمان‌ها هم با سازمان خدمات اجتماعی است که ذیل معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران باید کار را دنبال کنند.

رحمانی با اشاره به اینکه اکیپ‌های این طرح اکیپ‌های تخصصی هستند، گفت: بنا بر این است که سازمان خدمات اجتماعی درخصوص مددکار و نیروهای دیگری که نیاز است، هماهنگ می‌کند و در اکیپ‌هایی که با ظرفیت خود و مناطق مشخص می‌شود، حضور داشته تا پروتکل‌های اجرایی رعایت شوند.

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی