| کد مطلب: ۱۷۷۴۰

پایان تردیدهای مردم برای تصمیم انتخاباتی

معتقدم که در فضای به‌وجود‌آمده این روزها، مردم بهتر از ما می‌دانند که چه تصمیمی باید بگیرند. اگر کسی تردیدی داشت که رای بدهد یا ندهد و یا نمی‌دانست به چه کسی رای بدهد، فکر می‌کنم همین تبلیغات و کاری که صداوسیما انجام داد و چینشی که با مهارت تنظیم شد، برای اینکه مطالب خلاف واقع درباره دیگران را به آقای پزشکیان نسبت دهند، برای مردم روشن کرد که چه باید بکنند.

ما با جماعتی روبه‌رو هستیم برای آنچه که فکر می‌کنند درست است، هر نوع حرف خلاف واقع و دروغی را مباح می‌دانند و هر وسیله‌ای را برای هدف خودشان موجه می‌دانند؛ برای مقابله با یک صداقت محض که خالصانه با مردم صحبت می‌کند. فکر می‌کنم برای مردم کافی است که با دیدن این صحنه، تصمیم بگیرند رای بدهند و بدانند با چه کسانی طرف هستند که با آرای آن‌ها، در سمت‌های کلیدی کشور قرار خواهند گرفت.

پزشکیان سابقه مدیریتی پاکی دارد. با راستگویی، مقابل مردم گردن خود را گرو می‌گذارد و بارها تکرار می‌کند که من افتخارم این است که وعده دروغ نمی‌دهم، حرف خلاف نمی‌زنم و همواره در سمت مردم می‌ایستم. فکر نمی‌کنم کسی در کشور باشد که به خودش اجازه بدهد با کوتاهی کردن یا رای ندادن، کشور را چهار سال از چنین مدیریتی محروم کند.

قطعاً این صداقت، راستگویی، پاکی و درست رفتار کردن با مردم از سوی یک مدیر، در کشورمان کم‌سابقه بوده است.  با تمام این دلایل، فکر می‌کنم مردم امروز با تمام وجودشان این مسائل را احساس می‌کنند که باعث شود به این نتیجه برسند که در روز جمعه باید چه کار کنند. تنها رای دادن ما کافی نیست. ما باید هر چقدر می‌توانیم تلاش کنیم افراد بیشتری پای صندوق‌های رای بیایند تا در همان مرحله اول به نتیجه برسیم و پزشکیان با رای بالا و پشتوانه قوی مردمی بتواند در جایگاه ریاست‌جمهوری قرار بگیرد.

امیدوارم آقای پزشکیان در این جایگاه، خیلی از گرفتاری‌ها را حل کند  و فرهنگ دروغگویی، چاپلوسی و وعده‌های پوچ را از بین ببرد. آنچه پیش روی ماست، فرصت بسیار مغتنمی است که در این چهار سال و شاید آینده اثرگذار باشد. به امید آنکه بعدها هیچ مدیری نتواند با دروغگویی، وعده خلاف دادن و مقابل مردم ایستادن، فکر کند که می‌تواند در کشور مدیریت کند.

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی