| کد مطلب: ۲۳۷۷۵

سازمان ملل: آنچه در شمال غزه می‌بینیم هولناک است

سازمان ملل: آنچه در شمال غزه می‌بینیم هولناک است

هماهنگ‌کننده ویژه سازمان ملل متحد در روند صلح خاورمیانه اعلام کرد که به دلیل حملات هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به نوار غزه صحنه‌های هولناکی در شمال این باریکه وجود دارد.

به گزارش هم‌میهن آنلاین و به نقل از ایسنا، در بحبوحه تداوم حملات بی‌وقفه اشغالگران صهیونیست به نوار غزه به‌ویژه شمال این باریکه و بحران انسانی وخیم در آنجا، «تور وینسلند»، هماهنگ‌کننده ویژه سازمان ملل متحد در روند صلح خاورمیانه در صفحه کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت که به دلیل حملات هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به نوار غزه صحنه‌های هولناکی در شمال این باریکه مشاهده می‌شود.

بر اساس گزارش خلیج آنلاین، این مسؤول سازمان ملل همچنین خاطرنشان کرد، پس از سپری شدن چندین هفته از عملیات گسترده رژیم صهیونیستی که منجر به شهادت ده‌ها تن از غیرنظامیان و عدم دسترسی ساکنان شمال نوار غزه به کمک‌های بشردوستانه شده، گزارش‌هایی از شهادت ده‌ها تن درجریان حملات جنگنده‌های اشغالگران به «بیت لاهیا» واقع در شمال غزه مطرح است.

تور وینسلند در ادامه افزود، باید این جنگ اکنون متوقف و اسرا آزاد شوند. باید از آوارگی فلسطینیان ممانعت و از غیرنظامیان حفاظت و حمایت شود.

وی در پایان اظهار کرد، ارائه کمک‌های بشردوستانه بدون هیچگونه مانعی، امری ضروری است و راه پیشِ رو مستلزم شجاعت، اراده سیاسی و گفت‌وگوی تازه است.

 

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی