| کد مطلب: ۲۳۷۵۹

سازمان ملل: نسل‌کشی اسرائیل بر پایان نظم جهانی تاکید دارد

سازمان ملل: نسل‌کشی اسرائیل بر پایان نظم جهانی تاکید دارد

گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشر در اراضی فلسطینی‌ اعلام کرد، نسل‌کشی اسرائیل بر پایان نظم جهانی تاکید دارد.

به گزارش هم‌میهن آنلاین و به نقل از ایسنا، فرانچسکا آلبانیز، گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشر در اراضی فلسطینی درجریان گفت‌وگو با شبکه خبری الجزیره خاطرنشان کرد که اسرائیل با حمایت مطلق کشورهای غربی در غزه مرتکب نسل‌کشی شنیع و هولناک شده و هر روز فلسطینیان را به شهادت می‌رساند.

آلبانیز در ادامه افزود: نسل‌کشی جنایت بزرگی است که باید ما در قبال آن متعجب و شوکه شویم. طی ماه‌های گذشته، من در مصاحبه‌های خود بارها تکرار کرده‌ام که نسل‌کشی اسرائیل مسأله‌ای وحشتناک و شنیع است و من درک نمی‌کنم چگونه این موضوع تا الان ادامه یافته است.

این مقام سازمان ملل ضمن تاکید بر اینکه آنچه در غزه اتفاق می‌افتد مؤید پایان یافتن نظم جهانی است که پس از جنگ جهانی دوم برقرار شده بود، تصریح کرد: «برای ممانعت از این جهنم چه چیزی و چه کاری لازم است؟»

گزارشگر ویژه سازمان ملل اظهار کرد، نظام بین‌المللی چهره واقعی خود را به‌عنوان یک گروه استعماری از کشورهای غربی نشان می‌دهد که همچنان از اسرائیل حمایت می‌کنند و مدعی هستند که این موضوع دفاع از خود است، اما اینطور نیست. رژیم اشغالگر اکنون فلسطینی‌ها را قربانی می‌کند. کودکان غزه در خیابان کشته می‌شوند و مردم در چادر سوزانده می‌شوند.

فرانچسکا آلبانیز در پایان گفت، آنچه در غزه اتفاق می‌افتد نسل‌کشی با هدف سیطره بر سرزمین است و این همان چیزی است که خود اسرائیلی‌ها می‌گویند.

 

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی