| کد مطلب: ۲۳۴۰۹

تهدید شیخ نعیم قاسم

تهدید شیخ نعیم قاسم

در پی سخنرانی معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان و تاکید دوباره او بر ادامه پشتیبانی از غزه و دفاع از ملت لبنان، رئیس رژیم صهیونیستی وی را تهدید کرد.

در پی سخنرانی معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان و تاکید دوباره او بر ادامه پشتیبانی از غزه و دفاع از ملت لبنان، رئیس رژیم صهیونیستی وی را تهدید کرد. اسحاق هرتزوگ در جریان بازدید از نظامیان مجروح‌شده در عملیات پهپادی حزب‌الله لبنان علیه پایگاه تیپ «گولانی» در حیفا، به تهدید شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان پرداخت. وی در تلاش برای کاهش انتقادات در پی عملیات موفق حزب‌الله گفت: «ما سخنرانی نعیم قاسم را شنیدیم و او نیز مانند رهبران پیشین حزب‌الله مرتکب اشتباه شد.»

هرتزوگ مدعی شد: «نعیم قاسم می‌خواهد که جهان فراموش کند حزب‌الله و دوستانش این فاجعه را برای لبنان به بار آورده‌اند.» وی در ادامه به تهدید شیخ نعیم قاسم پرداخت و گفت، نوبت به ترور او نیز می‌رسد. شیخ نعیم قاسم سه‌شنبه در سخنرانی تاکید کرد که مقاومت اسلامی لبنان همچنان به پشتیبانی از غزه و دفاع از لبنان و ملت آن ادامه خواهد داد و در نهایت این حزب‌الله است که بر رژیم صهیونیستی پیروز خواهد شد.

 

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی