| کد مطلب: ۲۳۱۲۷

هاآرتص: محافل امنیتی اسرائیل نگران تامین سلاح و مهمات هستند

هاآرتص: محافل امنیتی اسرائیل نگران تامین سلاح و مهمات هستند

یک رسانه عبری با اشاره به نگرانی‌هایی که در محافل امنیتی رژیم صهیونیستی درخصوص تامین تسلیحات وجود دارد، اعلام کرد ارتش این رژیم رایزنی‌های سطح‌ بالا را جهت موافقت با استفاده از سلاح‌های سنگین افزایش داده است.

به گزارش هم‌میهن آنلاین و به نقل ایسنا، روزنامه عبری «هاآرتص» نوشت: نگرانی‌هایی در داخل تشکیلات امنیتی اسرائیل در خصوص امکان دریافت محموله‌های سلاح وجود دارد.

هاآرتص در ادامه نوشت: ارتش با توجه به ممنوعیت صادرات سلاح به اسرائیل، رایزنی‌های سطح بالا را جهت موافقت با استفاده از سلاح‌های سنگین افزایش داده است.

این روزنامه عبری در ادامه نیز تاکید کرد: ارتش به دلیل کاهش ذخایر مهمات، به موافقت فرماندهان ارشد با استفاده از پرتابه‌ها و دیگر ابزارهای جنگی نیاز دارد.

پیشتر «پدرو سانچز» نخست‌وزیر اسپانیا تاکید کرد: جامعه بین‌الملل باید صادرات تسلیحات به اسرائیل را متوقف کند.

حملات هوایی گسترده رژیم صهیونیستی به لبنان ادامه دارد و ارتش این رژیم مدعی شده که عملیات زمینی را در جنوب لبنان آغاز کرده است، در مقابل حزب‌الله لبنان با حملات موشکی خود با نیروهای اشغالگر مقابله کرده و بر آمادگی کامل خود تاکید دارد.

حزب‌الله به عملیات‌های خود علیه تحرکات سربازان صهیونیست در نزدیکی مرزهای جنوبی لبنان ادامه می‌دهد و همزمان حملات موشکی خود را افزایش داده و عمق اراضی اشغالی از جمله تل‌آویو و حیفا را هدف قرار می‌دهد.

 

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی