| کد مطلب: ۲۳۰۴۴

رد تماس‌های شولتز

رد تماس‌های شولتز

وزیر امور خارجه آلمان ادعا کرد ولادیمیر پوتین دست رد به مذاکره با اولاف شولتز بر سر مسئله صلح در اوکراین زده و به تماس‌های تلفنی این صدراعظم آلمان جواب نمی‌دهد.

وزیر امور خارجه آلمان ادعا کرد ولادیمیر پوتین دست رد به مذاکره با اولاف شولتز بر سر مسئله صلح در اوکراین زده و به تماس‌های تلفنی این صدراعظم آلمان جواب نمی‌دهد. «آنالنا بربوک»، وزیر امور خارجه آلمان مدعی شد «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهور روسیه به تماس‌های تلفنی «اولاف شولتز»، صدر اعظم آلمان پاسخ نمی‌دهد و نمی‌خواهد با وی درباره میانجی‌گری برای صلح در اوکراین صحبت کند.

به نوشته «رویترز»، بربوک در کنفرانس مطبوعاتی مشترکی با «ژوراج بلانار»‌، همتای اسلواکیایی خود در شهر برلین گفت: «اوکراین برای یک صلح عادلانه آماده است.» او مدعی شد: «او (پوتین)‌ از پذیرفتن صلح سر باز  می‌زند و هر روز یک سیگنال جدید به نفع جنگ و ویرانی می‌فرستد. او حتی دیگر حاضر نیست با صدراعظم آلمان تلفنی گفت‌وگو کند.»  این در حالی است که «ولودیمیر زلنسکی»، رئیس‌جمهور اوکراین روز جمعه در برلین با «اولاف شولتز»، صدراعظم آلمان دیدار کرده و در پی این دیدار برلین یک کمک جدید دیگر به ارزش حدود ۵۰۰ میلیون پوند برای اوکراین اعلام کرد.

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی