| کد مطلب: ۲۱۰۰۵

مادورو:

روسیه به ظهور نازیسم در اوکراین پایان خواهد داد

 روسیه به ظهور نازیسم در اوکراین پایان خواهد داد

«من شک ندارم که روسیه به شیوع نازیسم در اوکراین پایان خواهد داد و دیر یا زود صلح در اوکراین و روسیه پابرجا خواهد شد». این را رئیس‌جمهور ونزوئلا گفت

خبرگزاری فارس به نقل از تاس نوشت:

 نیکولاس مادورو در مصاحبه با برنامه‌ای در کانال تلویزیونی ونزوئلا تأکید کرد که ظهور نازیسم در اوکراین متوقف خواهد شد.وی همچنین به تلاش‌های کی‌یف برای حذف محدودیت‌های ارتش اوکراین در استفاده از موشک‌های دوربرد خریداری شده از کشور‌های غربی اشاره کرد که با واکنش شدید مسکو همراه بوده است.پیش از این واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل هشدار داد که اگر ناتو به کی‌یف اجازه استفاده از سلاح‌های دوربرد در حمله به خاک روسیه را صادر کند،‌ جنگ مستقیم خود با روسیه را آغاز خواهد کرد.

مادورو درباره احتمال حذف محدودیت‌های تسلیحاتی گفت که امروزه در دنیا هر چیزی ممکن است، اما افرادی «با اعتماد به نفس بسیار بالا» مانند ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه هستند که کنترل شرایط را در اختیار دارند.

پیشروی‌های روسیه در منطقه دونتسک اوکراین همچنان ادامه دارد. در پی شکست‌های پی در پی کی‌یف در جبهه‌های جنگ، ولودومیر زلنسکی در تلاش است که با حذف محدودیت‌های ارتش اوکراین در استفاده از سلاح‌های دوربرد، پیشروی‌های مسکو را متوقف کند. با این وجود کشور‌های غربی مانند آلمان و انگلیس تاکنون اجازه استفاده از این سلاح‌ها را صادر نکرده‌اند.

 

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی