| کد مطلب: ۲۲۴۲۰

چهره‌‏ای کاریزماتیک و نگاهی نافذ

چهره‌‏ای کاریزماتیک و نگاهی نافذ

آتیلا پسیانی تا قبل از ظهور بیماری‌اش، بازیگر پرکاری بود؛ بیش از ۷۵ فیلم و تله‌فیلم بازی کرد، در بیش از ۴۰ تئاتر و تله‌تئاتر حضور پیدا کرد و بیش از ۶۰ سریال تلویزیونی و نمایش خانگی را تجربه کرد.

«اگه همه ازت تعریف کردند، بدون یه جای کار می‌لنگه»، این جمله‌ای بود که آتیلا پسیانی همیشه می‌گفت و در مراسم بزرگداشتش، که آخرین حضور او در میان جمع دوست‌دارانش بود، هم محمد چرمشیر این جمله را گفت و هم آتیلا پسیانی. هنرمندی با  چهره‌ای کاریزماتیک و نگاهی نافذ که هیچ‌گاه به دنبال آن نبود که نظر مثبت همه را به کاری که می‌کرد جلب کند و با وجود تمام نامهربانی‌ها، تئاتر تجربی ایران را زنده نگه داشت.

آتیلا پسیانی تا قبل از ظهور بیماری‌اش، بازیگر پرکاری بود؛ بیش از ۷۵ فیلم و تله‌فیلم بازی کرد، در بیش از ۴۰ تئاتر و تله‌تئاتر حضور پیدا کرد و بیش از ۶۰ سریال تلویزیونی و نمایش خانگی را تجربه کرد. پسیانی چهره‌ای پرآوازه‌ در عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون به حساب می‌آمد که در حدود نیم قرن فعالیت هنری آثار ماندگاری را در عرصه بازیگری و کارگردانی از خود به‌جای گذاشته است. این کارگردان، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون پس از تحمل یک دوره بیماری ۱۴ مهرماه ۱۴۰۲ در ۶۶ سالگی درگذشت.

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی