| کد مطلب: ۲۳۹۶۴

بیشترین بنگاه املاک غیرمجاز

بیشترین بنگاه املاک غیرمجاز

5 منطقه تهران بیشترین بنگاه املاک غیرمجاز را دارند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، داوود بیگی‌نژاد، نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک در رابطه با تخلف برخی بازرسان اتحادیه املاک اظهار کرد: در اتحادیه املاک بیش از 400 بازرس داریم که از این تعداد 6 نفر رسمی هستند.

۵ منطقه تهران بیشترین بنگاه املاک غیرمجاز را دارند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، داوود بیگی‌نژاد، نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک در رابطه با تخلف برخی بازرسان اتحادیه املاک اظهار کرد: در اتحادیه املاک بیش از ۴۰۰ بازرس داریم که از این تعداد ۶ نفر رسمی هستند. مابقی مشاوران املاکی هستند که به صورت افتخاری با بنگاه‌های املاک غیرمجاز برخورد می‌کنند.

وی با تایید تخلف برخی بازرسان، ادامه داد: باید بپذیریم تا وقتی سیستم کاغذی باشد، تخلف صورت می‌گیرد. اما اگر کشف تخلف سیستمی شود شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه خواهیم بود. یکی اینکه زحمت بازرس هدر نمی‌رود. ضمن اینکه مسیر برخورد با بنگاه املاک متخلف که فرار مالیاتی دارد، قانونی می‌شود. وی با یادآوری اینکه می‌توانیم در این حوزه آمارسازی کنیم، گفت: بخش عظیمی از مشاوران املاک فعال در تهران مجوز ندارند. وقتی اینها مجوز ندارند، حاکمیت از ترنور مالی بی‌نصیب می‌شود.

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی