| کد مطلب: ۲۳۱۵۰

فرصت سعی و خطا در اقتصاد نداریم

فرصت سعی و خطا در اقتصاد نداریم

امروز در صنعت و اقتصاد و شاید همه زمینه‌ها، فرصت سعی و خطا نداریم، زیرا اقدامات ایجادی، نیاز به کسانی دارد که هم ساختار و هم کار را می‌شناسند.

امروز در صنعت و اقتصاد و شاید همه زمینه‌ها، فرصت سعی و خطا نداریم، زیرا اقدامات ایجادی، نیاز به کسانی دارد که هم ساختار و هم کار را می‌شناسند. سیدمحمد اتابک گفت: تشکیلات ایجادشده در شهرک‌های صنعتی، یا تبدیل به زمین فروشی شده و یا تبدیل به رشته فعالیت‌هایی شده که در موقع شروع مشخص بود که نتیجه ندارد، در مجموع آمدیم اشتغال‌زایی کنیم، مستمری‌بگیر ایجاد کردیم. وزیر صمت با بیان اینکه بسیاری از این مشکلات در دوره مقیمی برطرف شد و ادامه آن باید در دوره آقای انصاری شکل بگیرد، ادامه داد: اگر از هرچیزی بیش از حد خودش ایجاد کنیم، گرفتار می‌شویم.

در این زمینه باید تعداد شهرک‌ها و واحدهای صنعتی خود را با سایر شرکت‌های صنعتی مقایسه کنیم. در مجموع باید متقاضیان تفکیک شوند که متقاضی زمین هستند یا صنعت. اتابک گفت: مدیران جدید وزارتخانه می‌بایست سازمان زیرمجموعه‌شان را با شاخص‌های تعریف‌شده، جلو ببرند و در این مسیر به سمتی حرکت کنند که این شاخص‌ها، برای کشور سبب خیر و برکت شود.

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی