| کد مطلب: ۱۷۶۲۵

سه سال سخت صدور مجوز

سه سال سخت صدور مجوز

احمد ابوالحسنی، نایب‌رئیس اول اتاق اصناف تهران، سخنران گردهمایی مهندسان، کارآفرینان و فعالان صنعت، معدن و تجارت  بود. ابوالحسنی از گردهم‌آمدن فعالان اقتصادی، ابراز شادمانی کرده و گفت: من قصد دارم به‌عنوان فردی از جامعه اصناف و یک کاسب، مواردی را مطرح کنم. در این سه سال، برای صدور مجوزها هر روز به مشکل تازه‌ برمی‌خوردیم اما امروز می‌خواهم این گلایه‌ها را کنار بگذارم و به صداقت و درستی مسعود پزشکیان اشاره کنم.

ای‌کاش همه در گفتار و کردار صادق باشیم و مثل یک ایرانی اصیل، صداقت داشته باشیم.او افزود: اگر ما راستگو نباشیم، هیچ اتفاق رو به جلویی نمی‌افتد. من افتخار می‌کنم یک آدم صادق در انتخابات کشورم شرکت کرده است. افتخار می‌کنیم دکتر جمهور، این‌گونه با صداقت حرف می‌زند و دروغ نمی‌گوید که اگر انتخاب شوم، این مقدار طلا به مردم می‌دهم.

حال روی سخنم با کاندیداهای دیگر که وعده‌های عجیب می‌دهند، است؛ اصلاً ببینید ما چقدر تولید طلا داریم بعد بگویید به همه مردم طلا می‌دهید.

اکرم آخوندزاده، کارآفرین و صنعت‌گر،نیز در این همایش توضیح داد که صنعت در سال‌های اخیر آسیب زیادی دید و  انگیزه تولید در بخش خصوصی از بین رفت.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد که با تغییر رئیس‌جمهور کشور، اوضاع صنایع بهتر شود. این فعال اقتصادی یادآوری کرد: موضوع اول، این است که مسیر حمایت از تولید داخل از سر گرفته شود. باید بدانیم پیشرفته نمی‌شویم، مگر اینکه صنعت کشور پیشرفت کند.

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی