| کد مطلب: ۱۰۸۷۰

آموزش دریافت گردش حساب دو بانک کشاورزی و کارآفرین

دریافت گردش حساب موضوعی است که در موقعیت‎های مختلفی به کار می‌آید؛ مثلا اگر مقداری پول از حسابتان برداشته شده باشد و ندانید که کی و کجا خرج شده، اگر بخواهید به عنوان یک سند یا مدرک پرداختی خودتان را ارائه بدهید، در ادارات دولتی برای اثبات سابقه حقوق و بیمه آن را به کار ببرید یا حتی برای دریافت یک وام ثبت نام کنید، به گردش حساب نیاز دارید.

در گذشته باید برای دریافت تاریخچه تراکنش های حساب بانکی، به صورت حضوری به شعبه بانک می‌رفتید و فرم پر می‌کردید. بعد تعدادی کاغذ پرینت شده در اختیار شما قرار می‌گرفت که کل گردش حسابتان در بازه مشخصی روی آن بود. حتما شما هم صحنه ماژیک کشیدن روی تراکنش‌های مورد نظر را به یاد دارید. این روزها اما بانک‌ها سایت و اپلیکیشن دارند و با چند کلیک، می‎شود گردش حساب را در خانه دید. آن هم به صورت فیلتر شده و در بازه‌‎های معین. در این مطلب نحوه دریافت گردش حساب بانک کار آفرین و دریافت گردش حساب بانک کشاورزی را با هم مرور می‌کنیم.

آموزش دریافت گردش حساب دو بانک کشاورزی و کارآفرین

نحوه دریافت گردش حساب بانک کار آفرین

همیشه می‌توانید با مراجعه به نزدیک‌ترین شعبه بانک، صورت حساب بانک کارآفرین خودتان را بگیرید. اما اگر به دنبال راه‌های ساده‎تر و سریع‌تر هستید، باید از طریق اینترنت بانک یا تلفن بانک اقدام کنید.

- دریافت گردش حساب بانک کارآفرین از تلفن بانک

 اگر به هر دلیلی به اینترنت دسترسی ندارید، می‌توانید از طریق تماس با تلفن بانک کارآفرین گردش حساب خودتان را دریافت کنید. با شماره ۲۳۶۴۰-۰۲۱ تماس گرفته و شماره کارت و رمز دوم خودتان را وارد کنید. کلید ۳ برای دریافت ۳ گردش آخر حساب است. با انتخاب کلید ۴ هم می‎توانید صورت حسابتان را از طریق فکس بگیرید. اینترنت بانک گردش حساب را کامل‎تر در اختیارتان می‌گذارد.

گردش حساب بانک کارآفرین

- دریافت گردش حساب بانک کارآفرین از اینترنت بانک

 برای گرفتن صورت حساب بانک کارآفرین از طریق اینترنت بانک، باید رمز عبور و نام کاربری اینترنت بانک خودتان را هنگام دریافت حساب از بانک گرفته باشید. با وارد کردن آن‌ها وارد اینترنت بانک خودتان بشوید (هم مشتریان حقیقی و هم مشتریان حقوقی). مشتریان حقوقی برای فعال کردن صورت حساب وب سرویس این بانک، ابتدا باید به شعبه مراجعه کرده  و مجموعه‌ای از IPها ارائه کنند. در این صورت بانک IPهایی که از طریقشان درخواست صورت حساب ارسال می‌شود را می‌شناسد.

با هر کدام از این IPها مدیر سازمان می‌تواند وارد اینترنت بانک شده و چیزهایی مثل اطلاعات دقیق تراکنش‌ها، تاریخ و واریزی‌ها و پرداختی‌ها را به صورت اکسل ببینید. همچنین می‎‌توانید ریزتراکنش‌های حساب را به صورت مستقیم به نرم‌افزار مالی و حسابداری مشتری منتقل کنید.

اگر شخص حقیقی هستید، کافی است با نام کاربری و رمز عبور خودتان وارد اینترنت بانک کارآفرین (به ‌آدرس www.karafarinbank.ir) بشوید. در مرحله بعد از طریق منو، گزینه صورت حساب را انتخاب کرده و با هر فیلتری که می‌خواهید تراکنش‌های خود را ببینید.

راهنمای دریافت گردش حساب بانک کشاورزی

صورت حساب بانک کشاورزی را هم می‌توانید از چند طریق مختلف دریافت کنید که یکی از آن‌ها مراجعه به بانک است. با کارت بانکی و کارت ملی خودتان به شعبه بروید و درخواست گردش حساب بدهید. این گردش حساب به صورت فیزیکی به شما داده می‎شود. در ادامه راهنمای دریافت گردش حساب بانک کشاورزی از طریق تلفن بانک و اینترنت بانک را بررسی می‌کنیم. - راهنمای دریافت گردش حساب بانک کشاورزی از طریق اینترنت بانک

برای گرفتن صورت حساب خودتان در بانک کشاورزی، ابتدا وارد وب سایت این شرکت (به آدرس ib.bki.ir) شوید و گزینه اینترنت بانک را از منو «بانکداری غیرحضوری» انتخاب کنید. بعد نام کاربری و رمز عبور (که قبلا از بانک دریافت کرده‌اید) را وارد کرده و به حساب کاربری خودتان بروید.

گردش حساب بانک کشاورزی

سپس از منو اینترنت بانک صورت حساب را انتخاب کنید. در این قسمت گزینه چاپ گردش حساب را هم دارید. کافی است روی «اطلاعات قابل چاپ» کلیک کنید. همچنین می‌توانید اطلاعات مورد نظر خودتان را با فرمت pdf، اکسل یا CSV دریافت کنید.

  •  دریافت گردش حساب بانک کشاورزی با استفاده از تلفن بانک

اگر به اینترنت دسترسی ندارید یا رفتن به اینترنت بانک برایتان دشوار است، کافی است با گوشی موبایلتان شماره ۰۹۶۰۳ یا ۰۲۱۸۱۳۰۱ را بگیرید. بعد از وصل شدن، عدد ۱ را گرفته و صورت حساب خودتان را دریافت کنید.

سوالات متداول

  • آیا گردش حسابم را می‌توانم با موبایلم هم بگیرم؟

بله، شما کاربر هر بانکی که باشید به اینترنت بانک، موبایل بانک و تلفن بانک آن دسترسی دارید. از هر کدام از این‌ها می‎‌توانید صورت حساب کامل خودتان را بگیرید.

  • آیا می‎توانم فقط واریزهای خودم را در بانک کشاورزی ببینم؟

بله، در اینترنت بانک کشاورزی می‌توانید در قسمت صورت حساب، فیلتر بگذارید و تاریخچه تراکنش های حساب بانکی  شامل واریزها، پرداخت‎ها یا تراکنش‌های یک بازه خاص را ببینید.

  • آیا اینترنت بانک من به صورت خودکار فعال می‌شود؟

بعد از باز کردن حساب، باید فرم فعالسازی اینترنت بانک را هم پر کنید. بعد بانک به شما یک کاغذ می‌دهد که نام کاربری و رمز عبورتان رویش نوشته شده‌است و با استفاده از ان اینترنتت بانک خود را فعال می‌کنید.

 

دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی