| کد مطلب: ۱۰۵۲۳

مدیران

salarinasab_jafar

در تهران مازوت نمی‌سوزد؟

هوای تهران و البرز آلوده است، اما کسی آن را گردن نمی‌گیرد. به گفته بسیاری از کارشناسان، مازوت‌ متهم اصلی این آلودگی است، اما مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه در استان تهران و البرز به‌هیچ‌وجه مصرف مازوت در نیروگاه‌ها انجام نمی‌شود، گفت: کل بنزین توزیعی در تهران با استاندارد یورو ۴ بوده و اکتان آن ۹۲ است. به گزارش ایسنا، جعفر سالاری‌نسب با بیان اینکه بنزین معمولی که در تهران هم‌اکنون توزیع می‌شود، به قدری باکیفیت است که تقریباً با سوپر برابری می‌کند. اگر مردم می‌دانستند که کیفیت بنزین معمولی توزیعی چقدر بالاست، به‌دنبال بنزین سوپر نبودند. او با بیان اینکه هم‌اکنون ۸۰‌درصد از مخازن نیروگاه‌ها از سوخت مایع پر شده است و البته بیش از ۸۵‌درصد از سوخت مصرفی نیروگاه‌های کشور گاز است، گفت: مصرف بنزین ۱۳‌درصد بالاتر از سال قبل است و ما توانستیم مجدداً ذخایر بنزین را پر کنیم و همچنین روزانه ۳۰۰ میلیون لیتر سوخت در کشور جابه‌جا می‌شود.

tavakoli-lahijani_abdola

آغاز فروش اقساطی خودرو؛ به‌زودی

به گفته یک مقام دولتی، تولید خودرو در ایران ۲۰‌درصد افزایش را نسبت به سال گذشته تجربه کرده است. مدیرکل صنایع خودروی وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه تولید و عرضه خودرو وضعیت مناسبی دارد، از رشد ۲۰ درصدی تولید خودرو از ابتدای سال تا پایان آبان‌ماه خبر داد و گفت: ۷۴۲ هزار دستگاه خودروی سواری در این مدت به‌صورت عبور مستقیم و کامل تولید شده است. به گزارش ایرنا، عبدالله توکلی‌لاهیجانی اظهار داشت: در هشت ماه امسال حدود ۷۴۲ هزار دستگاه خودروی سواری به‌صورت عبور مستقیم و کامل تولید شده که در مقایسه با ۶۲۱ هزار دستگاه تولید کامل مدت مشابه سال گذشته رشد ۲۰‌درصد را نشان می‌دهد. مدیرکل صنایع خودرویی وزارت صمت تاکید کرد: پایش وضعیت متقاضیان سامانه یکپارچه خودرو نیز نشان می‌دهد که با خارج شدن خودرو از کالای سرمایه‌ای با ریزش تقاضای متقاضیان مواجه شده، به‌گونه‌ای که در برخی از خودروسازان کمتر از ۱۰‌درصد متقاضیان سامانه یکپارچه خودرو اقدام به تکمیل وجه و نهایی کردن قرارداد خود کرده‌اند. وی گفت: در بیش از ۸۰‌درصد انواع خودروها واریز پول توسط متقاضیان در سامانه یکپارچه خودرو کمتر از ۵۰‌درصد بوده است؛ بنابراین از این پس شاهد شکل‌گیری عرضه بر مبنای فروش اقساطی خودروها نیز خواهیم بود.

eshghi

واریز سود سهام عدالت تا شب یلدا

مرحله اول سود سهام عدالت تا شب یلدا واریز می‌شود. ‌رئیس سازمان بورس با بیان این موضوع در مورد رقم واریزی گفت: افرادی که سهام ۵۰۰هزارتومانی دارند ۶۰۰هزار تومان و افراد دارای سهام یک‌میلیون‌تومانی دو برابر این رقم سود می‌گیرند. به گزارش تسنیم، مجید عشقی درخصوص شرایط برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت توضیحاتی ارائه کرد و گفت: برگزاری مجامع ابتدا از استان زنجان و خراسان شمالی شروع خواهد شد. این دو استان از لحاظ شفافیت اطلاعاتی، شرکت‌های شفاف‌تری بوده‌اند و اطلاعات به‌موقع بارگذاری شده است و همکاری خوبی هم با مجموعه بازار سرمایه داشته‌اند، البته بقیه استان‌ها هم به‌ترتیب مجامع را برگزار خواهند کرد.

 

 

دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی